Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Julai 16, 2014

VIDEO PEREMPUAN PENGUNCI STERENG DAH PANAS




Seorang wanita bertindak mengamuk sambil memukul kenderaan pelanggarnya dengan pengunci stereng.


SHAH ALAM - Berang kerana kerete baharunya dilanggar, seorang wanita bertindak mengamuk sambil memukul kenderaan pelanggarnya dengan pengunci stereng.

Menurut sebuah portal, kejadian dipercayai berlaku di Kuantan.

Insiden bermula apabila seorang lelaki warga emas terlanggar kereta wanita itu dari belakang.

Kejadian kemudiannya sempat dirakam pengguna jalan raya lain malahan 'drama' amukan itu turut menyebabkan trafik di kawasan kejadian menjadi sesak.



Video yang menjadi viral sejak semalam mendapat pelbagai reaksi pengguna media sosial berhubung insiden itu.

SH

MUSIM BALIK KAMPUNG:PASANG CCTV MURAH

14 ulasan:

  1. Kereta pinjam kot.... sebab tu mengamuk sakan. Boleh settle baik-baik dengan insurans, kang didakwa jadi pembuli jalan.

    BalasPadam
  2. Terkejut melihat video ni...seorang wanita Muslim...semestinya sbb pakai tudung tapi mendedahkan tubuh kerana pakai jean, bersikap begitu. Apakah ini wanita Islam Malaysia??????? Amat memalukan. Inilah dianya yg dikatakan Islam keturunan. Fikir2 kan lah! Subhanallah!

    BalasPadam
  3. Ashtaghfirullah, keperibadian wanita ini tidak terletak pada tudungnya tapi terletak pada seluar yg. dipakainya. Bulan Ramadhan yg. mulia ini mungkin belum dapat mendidik akhlaknya. Semoga beliau diberikan hidayah untuk berubah...

    BalasPadam
  4. Itulah jika mendapat contoh dari macai UMNO, akhlak dan perangai takkan melambangkan islam. Mana mentri mentri UMNO, apa komen kamu. Ada kah patut berkelakuan begitu, jika yang melangar itu bersalah bair hakim yang tentukan berapa patut yang dibayar. Kan hakim hakim kita semuanya bijak bijak belaka terutama hakim melayu agama islam. Mereka jujur dan iklas menjalankan tugas serta mengikut undang undang....Ashtaghfar lah kamu wanita melayu beri lah teladan yang baik pada bukan islam.

    BalasPadam
  5. Elek ramai yang komen baik baik tu poyo je sebenarnya, mangkuk, korang dengki dengan awek tu sebab dia mampu beli kereta mahal. Korang mampu? bongoklah kalau baru keluar U dah boleh beli kereta harga seratus ribu lebih. Kalau gaji setakat 3 ribu jangan mimpi lah wey.

    Dia baru je beli kereta tu, kereta tu mahal
    Tengah seronok seronok dapat tayang kereta baru tiba-tiba kena langgar pulak, belum sempat tayang kat kampung

    Model Peugeot 208GTI
    harga: RM136,000.00
    Bulanan: -RM1,890.00
    Gaji kena ada sebulan RM8,000.00

    Tu yang eksyen siskit tu.

    Korang yang kutuk-kutuk tu mampu ke, bayar bulan macam awek tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau aku pun mengamuk tapi kena la beradab sikit bro...

      Padam
    2. Tanpa Nama17/7/14 5:16 PG

      Kete loan mmg mcmtue... kalau org tue kaya stakat calar buat bodoh jeww..

      Padam
  6. Apa nak jadi dengan dunia sekarang......woi.....

    BalasPadam
  7. X boleh ke bersabar, memalukan sj, mana hilang budi bhs dn hormat kpd org tua?

    BalasPadam
  8. Betina ni ad pykit Gila babi tu sb dia mroyn cm org gila sasau spi hilng maruah sbgi sorg wanita islm dbuln ramdn. Klu dia x gila dia x mlakukn prbuatn bodh pd wrga emas.Kpd spa yg knl wnita gila ni bwalh jpa skstrik utk dbri konsling bimbg ad org lin jdi mgsa dbukanya bju sluar bla dia meroyn lg.


    BalasPadam
  9. Jauhkan aku n anak cucuku jd mcm betina itu..Ameen.
    Ahklak yg buruk.

    Melayu sdh berpecah. Tidak membela betina melayu perkosa / isma...

    BalasPadam
  10. ini suku sakat umnu ni, rasis haramjadah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tgh period kot...

      Padam
  11. Baru guna kereta baru tapi masih murah, Peugeot 208 meskipun tergesel sedikit menjadi "gila'' dan paw RM2000. Jangan2 kereta tu bakal d bawa masuk dlm kubur kot? Smpai2 bangsa d bawa2..... Nasehat; jika kereta tak mau d gesel atau mengesel, letakkan saja d rumh. jgan d pandu dgn mengunakan jalanraya.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive