Dey Macha

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Julai 23, 2010

Waspada gadis tunjuk payudara dalam teksi

Disamun gadis seksi

Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin

2010/07/23

KUALA LUMPUR: Seorang gadis dikesan sengaja menayangkan bahagian sulit tubuhnya kepada pemandu teksi dinaiki sebelum menyamun menggunakan cecair misteri yang sengaja disembur ke muka mangsa.

Tindakan itu menyebabkan mangsa pengsan dan tidak sedarkan diri lebih dua jam tersedut kimia klorofom didakwa gadis itu cecair membangkitkan ghairah lelaki.

Dalam kejadian terbaru, seorang pemandu teksi dikenali sebagai Abdullah, 68, disamun gadis seksi terbabit yang menahan teksinya berhampiran Old Town, Petaling Jaya, di sini, kira-kira jam 11 pagi, baru-baru ini.


Menurutnya, gadis yang memakai skirt berkenaan dilihat membawa beg bimbit berwarna hitam sebelum meminta dihantar ke Hentian Bas Klang, di sini.


“Gadis berkenaan yang berkulit putih dan mempunyai parut halus di pipi kanan ternyata cukup peramah dan bertanya banyak soalan berhubung kerjayanya sebagai pemandu teksi.


“Pada masa sama gadis terbabit memberitahu bekerja sambilan sebagai penjual ubat kuat khusus untuk menaikkan syahwat lelaki. Pada masa sama, dia mengeluarkan botol kecil seperti minyak wangi yang didakwa ‘berkhasiat' untuk mengembalikan kejantanan lelaki,” katanya.


Menurutnya, dia bagaimanapun menolak tawaran gadis terbabit untuk membeli ubat berkenaan dengan alasan sudah tua dan tidak memerlukan ubat itu.


“Namun gadis terbabit seolah-olah tidak berputus asa dan memujuk saya supaya membeli cecair terbabit yang didakwa hanya perlu disemburkan ke bahagian kemaluan lelaki.


“Dia memberitahu cecair terbabit dijualnya pada harga murah iaitu RM70 berbanding harganya di farmasi atau kedai ubat yang mencecah lebih RM100 sebotol. Namun saya berulang kali menolak tawaran itu,” katanya yang juga bapa kepada enam cahaya mata.


Menurutnya, gadis terbabit yang mungkin mula berputus asa kemudian mengubah tajuk perbualan dengan meminta mangsa meneka sama ada dia masih anak dara atau sudah berkahwin.


“Saya yang enggan menjawab pertanyaan gadis terbabit bagaimanapun terkejut apabila gadis terbabit tiba-tiba menyelak baju dipakainya sambil menunjukkan puting payudaranya kepada saya.


“Tindakan berani gadis terbabit menyebabkan saya terkejut dan memintanya supaya menjaga tertib dan tidak melakukan perbuatan kurang senonoh di hadapan saya,” katanya.


Menurutnya, gadis itu tanpa segan silu menyuruh dia memandang payudaranya dengan mendakwa ia adalah bukti dia masih dara.


“Lebih mengejutkan apabila gadis terbabit dengan beraninya sengaja menunjukkan pusat selain menyelak skirt dipakai bagi menayangkan bahagian sulitnya itu,” katanya.


Menurutnya, tindakan `berani mati' gadis berusia lewat 20-an itu menyebabkan hatinya benar-benar tersentak.


“Ketika itulah gadis terbabit sengaja menyemburkan cecair perangsang seks berkenaan ke arah lubang penghawa dingin teksi saya sebelum bau wangi menyelubungi kereta saya. Tidak sampai beberapa saat selepas itu, kepala saya tiba-tiba berasa berpusing dan mengantuk tanpa diketahui punca.


“Saya rasa berat kepala terpaksa memberhentikan teksi berhampiran stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Bangsar sebelum tertidur dalam keadaan kepala tertangkup pada stereng kereta. Ketika itu saya seolah-olah tidak sedarkan diri dengan apa berlaku dipercayaikesan cecair pelik disemburkan gadis itu,” katanya.


Menurutnya, dia hanya tersedar kira-kira dua jam kemudian selepas terdengar azan Zuhur dari masjid berhampiran.


“Ketika itu gadis terbabit hilang manakala RM70 disimpan dalam poket baju saya hilang. Saya yakin wanita terbabit sengaja membuatkan saya pengsan sebelum merompak.


“Kesan kimia cecair berkenaan menyebabkan saya batuk dan muntah sebelum mengambil keputusan pulang ke rumah di Sungai Buloh di sini. Saya tidak tahu kimia apa digunakan wanita terbabit, mungkin kimia klorofom kerap digunakan penjenayah membuat mangsa pengsan sebelum diperkosa,” katanya.


Dalam beberapa kes sebelum ini, polis turut mengesan cecair diperbuat bahan pengawet dikenali ‘phencyclidine’ untuk mengkhayalkan mangsa sebelum diperkosa.

HM


4 ulasan:

  1. respeklah kat pakcik tu... tak tergoda pun dgn godaan pompuan tu ya... tapi apalah desperate nye pompuan tu... sanggup tuh... murahnye... tapi dapat rompak setakat rm70 je? mmm...

    BalasPadam
  2. Memang tak berbaloi,dapat 70 hinggit je.ha ha ha.
    Respek betul pada pakcik tu,kalau biakpila yang kena goda mcm tu bagaimana agaknya.he he he

    BalasPadam
  3. pakcik tu coveline la beb....takkan nak cerita semua...kahkahkah

    BalasPadam
  4. masa tengah suspen tu, nape tak tekan brek mengejut, biar perempuan tu terhantuk, pening ka, bingung ka, lepas tu drive lah kat balai polis paling dekat...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive