Dey Macha

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Februari 28, 2009

AKU BUKAN MENTERI



"Dulu semasa jadi menteri tak pernah bayar tol, saya tak tahu berapa, tak pernah merasa. Tapi sekarang, saya tinggal di Shah Alam dan sering datang ke Kuala Lumpur dan melalui beberapa tol, saya sangat merasai beban tol itu. Kalau saya merasai, orang lain pun tentu merasai," kata Datuk Seri Azmi Khalid (BN-Padang Besar.

Patutla banyak sangat tol kat Malaysia ni. Rupa-rupanya pak-pak menteri termasuk yang dok sign konsesi lebuhraya tu tak kena bayar tol. Dah la gaji tinggi tol tak payah bayar. Senang sungguh hidup pak menteri ni ya.Kita yang gaji tak seberapa ni tak pernah walau sekalipun dalam hidup tak payah bayar tol.Lebih menyeksakan lagi macam-macam nak kena bayar.Roadtax,tol,cukai tanah,cukai pintu,cukai pendapatan,cukai perkhidmatan dan segala jenis cukai lagi.Itu belum kira lagi nak bayar saman speedtrap. Nasiiib..nasib..apa nak buat aku bukan menteri!
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive