Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Februari 24, 2009

MENTER KANAN PERABIH BERAS

Datuk Mohamad Aziz (BN-Sri Gading) mencadangkan agar Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi diberi jawatan Menteri Kanan seperti Lee Kuan Yew di Singapura selepas melepaskan jawatan Presiden Umno dan Perdana Menteri kepada Timbalannya Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bulan depan.

"Apabila Perdana Menteri kita ini lepaskan jawatan, beliau akan menjadi anggota Parlimen biasa. Jadi kedudukan dia dalam Dewan ini di mana, takkanlah hendak duduk di sebelah Kinabatangan (Datuk Bung Moktar Radin), tidak patut la kan?

"Agaknya boleh tak kita ikut negara jiran bagi beliau kedudukan Menteri Kanan. Pasal Perdana Menteri yang lepas-lepas tidak berhenti di tengah jalan dan tidak bertanding dalam pilihan raya berikutnya," katanya ketika membahaskan usul Menjunjung Kasih Titah Yang di-Pertuan Agong pada Persidangan Dewan Rakyat di sini hari ini.Berita Asal

Inilah usaha terbaru kerajaan BN untuk memperabiskan duit rakyat demi mengambil hati seorang Pak Lah. Selama ni takdak jawatan tu pun tak da hal.Sepatutnya mereka menjaga hati rakyat yang ramai dari menjaga hati seorang pemimpin tu. Memang kaki bodek betul la hangpa ni.

Duit nak bayar gaji Menteri Kanan tu baik diberi pada fakir-fakir miskin yang hina supaya mereka dapat merasa seketul cucur badak setiap pagi.Apalah gunanya ramai menteri jika tugas dah overlap? Apalah gunanya menteri kanan,menteri kiri,menteri left,menteri right jika semua dok saja.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive