Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Februari 02, 2009

TV3 TERLUPA SIAR BERITA NI?



2 FEB 2009 (9MALAM)
TENGOK DALAM GAMBAR TU ADA MIKROFON BERLOGO TV3,TAPI TUNGGU PUNYA TUNGGU DALAM BULETIN UTAMA MALAM TADI TAKDAK KELUAR PUN BERITA NI..KOT DIA KELUAR MASA AKU TAK TENGOK TAK TAU LA...ADA SAPA-SAPA TENGOK KE BERITA NI KAT BULETIN UTAMA TADI?

YANG AKU TENGOK BERITA TADIKA KENA KUNCI KAT PENANG ADA LA...YANG TU JADI BAHAN UTAMA LA..

Gempar: Ketua Bahagian PKR Ipoh Barat Buat Akuan Sumpah Dakwa Najib Tawarkan Ganjaran RM50 Juta Untuk Lobi ADUN PKR Lompat Parti !!

IPOH [6.15 pm] - Ketua bahagian PKR Ipoh Barat, Fauzi Muda mendakwa bahawa Timbalan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak telah mencuba tahun lalu untuk memujukkan supaya melobi dua ahli dewan undangan negeri (Adun) Pakatan Rakyat) di Perak supaya melompat parti. Fauzi mendakwa, beliau telah ditawar sejumlah RM50 juta bagi perkhidmatannya itu dan untuk membayar mereka yang berjaya dipujuk melompat parti. Bagaimanapun, katanya, beliau tidak memberi sebarang komitmen.

Walaupun mengakui beliau tidak mempunyai bukti yang konkrit untuk menyokong dakwaannya itu, tetapi Fauzi sebaliknya mencabar Najib yang juga Timbalan Perdana Menteri untuk menafikan dakwaannya itu. Ketika membaca akuan bersumpah setebal tiga muka surat itu dalam satu sidang akhbar di Ipoh pagi ini, Fauzi berkata, seorang kawannya, Sulaimen Mansor iaitu seorang ahli biasa Umno telah menjemputnya ke Kuala Lumpur atas urusan perniagaan pada 11 Mac 2008. Tarikh itu merupakan tiga hari selepas pilihanraya umum yang menyaksikan Barisan Nasional kalah di Perak dan gabungan Pakatan menubuhkan kerajaan negeri, dengan majoriti tipis lima kerusi.

Bagaimanapun, Suleiman membawa Fauzi menemui tiga lelaki "termasuk timbalan menteri pertahanan, Datuk Zainal Abidin di plaza tol Jalan Duta. "Selepas itu, saya dibawa bertemu (Datuk Seri) Najib Razak di kediamannya di Putrajaya di mana beliau cuba memujuk saya supaya melobi bagi mendapatkan dua Adun PR melompat menyertai BN," katanya.

http://pahangdaily.blogspot.com/2009/02/gempar-ketua-bahagian-pkr-ipoh-barat.html

3 ulasan:

  1. cerita menarik, korek lagi beb korek jangan tak korek.. dia jolok kita tang ni kita jolok balik depa tang tu.. betul2 depa nak hancurkan senario politik Tok Perak.. yng bangsa lain dok tengok je kita sambil tersenyu... hampehhh

    BalasPadam
  2. salam,

    korek jangan tak korek, cite yang lain sampai kau nampak wajahnya....korek jangan tak korek, cite yang lain sampai kau nampak wajahnya.....
    (lagu aladin spider yang baru ni..)

    thx!

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama3/2/09 12:16 PG

    korek korek memang sedap,takut terkorek kabel voltan tinggi...naya..kalau terkorek fiber optik takpa la...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive