Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, September 11, 2009

Menang Undi Pos Jadi Wakil Pos | Nizar News


Selipar milik Presiden LEMBUNO ketika bersolat jumaat sebentar tadi.

SHAH ALAM: Pihak yang memenangi pilihanraya kecil Bagan Pinang di atas penipuan undi pos tidak layak menjadi wakil rakyat,sebaliknya hanya layak menjadi wakil pos sahaja.

Demikian menurut Presiden Pertubuhan Kebangsaan Kepala Lembu Bersatu (LEMBUNO) yang ditemui wartawan biaqpila sebentar tadi.Beliau ditemui ketika sedang memakai selipar jepunnya selepas selesai bersembahyang jumaat di sebuah masjid di Shah Alam.Beliau yang enggan dikenali berkata,pada minggu ini pihaknya tidak berhasrat membuat perarakan kepala lembu lagi kerana menghormati peperiksaan UPSR yang sedang dijalankan ketika ini,lagipun ahli-ahlinya sibuk mempelajari teknik baru berarak tanpa menggunakan kepala lembu.Mereka kini dikatakan sedang menguji gas hidrogen yang akan digunakan untuk perarakan akan datang.

Beliau turut menyarankan undi pos tidak digunakan lagi kerana zaman telah maju dengan teknologi,sebaliknya undi menggunakan blog atau lama web adalah lebih praktikal dan tidak perlu mengeluarkan sebarang perbelanjaan besar. biaqpila.blogspot.com

E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. Mahal kunci dari selipar .. Memang dasar kedekut taik idung masin..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive