Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Disember 09, 2011

Sidang Media Serentak di Seluruh Negara - Pelancaran ABU !





Media Advisory




ABU



Asalkan Bukan Umno/BN



Gerakan Rakyat Membebaskan Malaysia Dari Cengkaman Umno/BN



Dijemput menghadiri sidang media pelancaran gerakan Asalkan Bukan Umno/BN (ABU)



Sidang Media diadakan serentak di seluruh negara ;



Tarikh: 9 Disember 2011



Lokasi, masa dan contact person:



1. Kuala Lumpur / Selangor - 3.30pm

KL Selangor Chinese Assembly Hall (KLSCAH)

1, Jalan Maharajalela, 50150 Kuala Lumpur

Jafree(PRM) 019-3596769, Nazrin(PSM) 017-2599050, Edyes(SAMM) 010-2675872



2. Johor - 2.30pm

Kelab Persatuan Wartwan, 11, 
Jalan Cermat 1, Taman Maju Jaya
Johor Bahru

Anuar (SAMM) 017-6849693, Salleh Ahmad (PRM) 013-7313825



3. Melaka - 3.30pm 


Pejabat Parti Keadilan Rakyat,

No9A Jalan Asean 1, Taman Asean, Melaka

Zuraidi (SAMM) 012-2478016



4. Negeri Sembilan - 3.30pm
 


Jalan Tuanku Antah, Tingkat 1,

Restoran Bidara Corner, Seremban

Saufi (SAMM) 013-6777507, Sani (SAMM) 0129781707



5. Perak - 3.30pm
 


Pejabat Biro Masyarakat Keadilan,

Ipoh

MatSamanKati(SAMM) 012-4381418, Mat Noh(MCLM) 019-5671477



6. Pulau Pinang - 11.00am 


George Town Coffee House,

KOMTAR Walk, P.Pinang

Aidil(SAMM) 017-4760274, ZainulFaqar (SAMM) 019-4241583



7. Kedah - 3.30pm 


345A Air Mendideh, Sg Petani.

(Berhampiran Hospital LamaS.Petani)

Tok Gondang (PRM) 0132946741, Viveg (MCLM) 0125426133 



8. Perlis - 3.30pm 


Kelab Media Perlis, Jalan Sekolah Derma,

Kangar, Perlis

Asrul (SAMM) 019-4342244



9. Pahang - 3.30pm

Pusat Khidmat PKR ADUN Semambu. A73,

1st Floor, Jalan Hj Ahmad, Kuantan Pahang

Clement (SMSL)0129883210, Suresh (PSM) 0195696964



10. Terengganu - 5.00pm

Muara Tomyam, Jalan Sultan Sulaiman,

K.Terengganu (Sebelah Wisma Tenang)

Rafzi Ramli (SAMM) 0199809974



11. Kelantan - 3.30pm 


Hotel Raudhah, Jalan Maju, Kota Bharu

 Fauzi (SAMM) 0175959755, Zaidi(PSM) 0123840415





Esok sejarah bakal mencatatkan penyatuan penggerak-penggerak rakyat bergabung melawan regim warisan penjajah Umno/BN.



Kumpulan yang terdiri dari organisasi massa termasuk individu-individu aktivis masyarakat bergabung buat pertama kalinya berikrar menggerakkan kempen kesedaran rakyat.




Semua media dijemput membuat liputan sidang media serentak seluruh seperti yang dinyatakan di atas.






EDYES
Pengarah Propaganda SAMM
www.anakmudamalaysia.com




KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. baikk punya karangan haji hadi ni . islam dulu baru bangsa . tu pasal ABU ni dilancar kan yer . Islam kasi taruk depan kata haji hadi .

    tapi sayang haji hadi terlalu bodoh untuk menegakkan apa yang dikatakan . Pelancaran kempen kat K.L pun dibuat kat KLSCAH . puak puak businessman DAP taja majlis pelancaran tu ker haji hadi ??

    haji hadi mesti tahu yang gerakkan kempen ni MCLM . pengerusinya raja petra . setiausaha dia YOLANDA AUGUSTINE . sapa si augustine ni haji hadi . dia ni AJK gereja mana?? Penasihat undang-undang MCLM ni pulak GILBERT JACOBS . haji hadi tak tahu ker darah keturunan mana yang mengalir dalam tubuh si JACOBS ni . jangan main angguk membabi buta jer haji hadi , kita kena kaji dulu . puak puak ni penyokong islam ker musuh islam??

    Lagi satu haji hadi . apa kejadahnya SMSL terlibat menganjurkan kempen ni ??? Save malaysia stop lynas (SMSL) tu ada kena mengena ker dengan niat haji hadi tu , nak meletakkan islam lebih dahulu dari bangsa ???? kenapa haji hadi tak mintak BADAR yang jadi penggerak . BADAR tu kan ahli-ahli PAS jugak.

    yerlah dalam kempen ni haji hadi pun jadi tukang karang jer . perancangan dan strategi bukan haji hadi yang tentukan . tu pasal lah SMSL yang terlibat bukannya BADAR . bila SMSL jadi penggerak baru boleh dapat sponsor dari Tan Sri Pheng Yin Huah . tokey cina banyak duit tu , tak gitu ker haji hadi ??

    Nasihat saya pada haji hadi , berhati hati lah . kenal pasti musuh islam tu dulu . siasatlah apa agenda mereka yang sebenarnya. jangan kita main redah babi buta jer atas alasan perjuangan islam . akhirnya islam tewas , musuh islam yang menang .

    jangan plak haji hadi ikut SAMM tu , diorang bergerak bukan atas roh islam pun . dia orang bergerak atas rasa benci yang berkarat dalam hati mereka jer .

    akhirnya , haji hadi , kalau nak buat sesuatu tu dengarlah pendapat bini no 3 haji hadi tu . kalau tak tahu tanya lah kat dr. . Dr. boleh tolong haji hadi cari maklumat!!!!!

    BalasPadam
  2. KLSCAH tau WTC mana2 tempat akan dicadangkan dipersoalkan oleh kamu, itu tak dimakna tau main apa2 penting lagi dlm agenda bagi yang ini. yalah kata rakyat semua faham niat kamu adalah gitu, terima kasih saja la. Yalah kata rakyat harap kamu juga sesama faham dan mengerti tujuan ABU padahal hari itu.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive