Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 20, 2014

DYANA KENA FITNAH LAGI




Foto Kantoi - Dyana peluk Anjing

Gambar sebegini pastinya akan memberikan persepsi yang sangat buruk kepada Dyana Sofya terutama di kalangan pengundi-pengundi Melayu Islam.

Namun sudah menjadi adat bagi gerombolan macai yang ternyata seronok dengan budaya fitnah yang sudah menjadi sebahagian dari darah daging mereka selama ini. Hidup tak akan tenang jika sehari tidak buat fitnah dan kerja-kerja bodoh tahap bangang.

Jika diperhatikan betul-betul, gambar Dyana Sofya memegang anjing tersebut adalah palsu terutama sekali pada bahagian kepala dan badan anjing yang ternyata tak kena langsung hanya jika dilihat dengan mata kasar sahaja.

Kahkahkah..- bloglist-malaysia

Berikut ialah printscreen macai UMNO yang menyebarkan foto fitnah berkenaan:





ULASAN GB


Itulah kerja UMNO... memfitnah sepanjang masa apabila terasa mereka akan kalah dan fitnah-fitnah yang dilakukan akan mempercepat serta melebarkan kekalahan mereka. Itu hukum kebenaran dan keadilan. Sebelum ini Dyana Sofia difitnahkan berbikini.... Baca SINI.

greenboc


6 ulasan:

  1. bodo mu ni, blog amngok awal2 lg dah nafikan fitnah ni

    BalasPadam
  2. Boleh nafikan tetapi ALLAH tetap tahu, mereka takkan mengaku sedangkan Papagomo pun pernah tidak mengaku atas perbuatan jahatnya. Hanya dengan terhakisnya tipu dan pembohongan serta punya penghakiman yang mengikut jalan ALLAH saja kita akan terhindar dari ini semua. Jika bukan dari blog macai UMNO pasti konfom ini perbuatan blog macai GERAKAN...apa macam. Siapa siapapun, perbuatan ini tidak baik dan salah disisi undang undang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. kalu pegang anjing pon ape salah nyer....imam malik kata boleh

    BalasPadam
  5. Ekor anjing mana ada panjang mcm tu

    BalasPadam
  6. umno kalu x fitnah bkn umno...dh tau dh keja umno

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive