Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 27, 2014

LORI GILA NI KERJA SAPA?



Sebenarnya apa yang mereka inginkan dari sibuk menjaja lori sebegini segenap penjuru kampung dan bandar? apakah mereka merasakan gembira dari tindak balas Muslim yang benar2 memahami agama yang indah ini?, agama ini mempunyai maruah!!.. ia bukan boleh diperkotak katikkan sesuka hati, jika mereka tidak memahami hudud ini, bukan sebegini lagak yang perlu ditunjukkan, tolong tanya orang yang faham agama atau diam lebih baik dari menimbulkan isu sebegini!!!

sumber


15 ulasan:

  1. Tanpa Nama27/5/14 2:45 PG

    Dalangnya amat mudah dikenalpasti

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27/5/14 7:49 PG

    Kalau kat Pakistan dah kena tembank dengan RPG tu......

    BalasPadam
  3. dah sampai tahap yang sangat melampau...mana peginya maruah orang Islam..tak kira apa pegangan politik..bangunlah wahai orang Islam...terutama kaum umno..lihatlah perlakuan yang sebegini...satu penghinaan..mereka ini mungkin bodoh dan jahil dalam hal hudud,tetapi yang membuatkan orang bodoh dan jahil itulah yang puncanya...

    BalasPadam
  4. Takutnya sebilangan mereka ini, Semuga Allah memberikan Hidayah pada yang berseronok mempersendakan Agama Allah ...

    BalasPadam
  5. Tuan lori ko rentikan perbuatan bodoh ni nnti tak pasal.....ko..padam awal

    BalasPadam
  6. Mereka berani kerena umno merelakan tindakan mereka atau ertikata lain umno takut kerana kepentingan politik.

    BalasPadam
  7. Mintak bagi info jelas skit kat mane lori beroperasi......Kepada pihak berkuasa tolong;ah buat sesuatu yg patut jangan sampai ade yg ajakl baru nak bertindak..!

    BalasPadam
  8. Kalau jumpa lori ni wajib tahan; pukul drebarnya teruk2 dan BAKAR lori tersebut.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong, lepas tu kita HUDUDkan drebar lori tu, baru dia tahu apa hukum hudud.

      Padam
  9. Isytihar perang jihad krn menghina allah.

    BalasPadam
  10. Pheonix bangkit27/5/14 7:34 PTG

    BUAT SESUATU WAHAI BROTHERS IN ARMS!!!!!!!!

    BalasPadam
  11. Siapa yang isytihar jihad akan titangkap polis.....Tak payah sibok sibok kalau jumpa bakar aja .....tolong bagi tahu kat area mana lori tu selalu beroperasi...

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama28/5/14 7:16 PG

    tetiba nak salahkan umno plak....
    barua PAS yang dari tahun 70an tak pernah lekang pasai nak tegakkan hudud,bila minta draf undang undang baru terkial kial nak buat.lepas tu berlaku masalah salahkan umno plak.
    memang barua geng PAS ni

    BalasPadam
  13. This is What Women Really Like !!
    Kenikmatannya Terasa Hingga ke Subuh !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama1/6/14 12:59 PG

    pakat cari lori ni ada di.mana...kan apa cuma nak tengok.bos dia saja..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive