Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Februari 24, 2010

Acara Paling Dinantikan Malam Ini



Acara ‘bakar’ Utusan Malaysia

KUALA LUMPUR : Program Ceramah 'Selamatkan Malaysia' akan mengumpulkan pemimpin PR pada 24 Februari, kira-kira jam 9 malam.

Program ini turut dihadiri oleh Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Penasihat Ekonomi Selangor Datuk Seri Anwar Ibrahim, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, Ketua Angkatan Muda PKR Malaysia Shamsul Iskandar Md. Akin dan pimpinan-pemimpin PR lain.

Erapakatan.com juga dimaklumkan yang upacara 'membakar' akhbar Utusan Malaysia dan bahan penerbitan lain yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia akan diadakan pada program itu.

Upacara 'membakar Utusan Malaysia' itu dilaporkan akan diketuai oleh Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Malaysia sebagai tanda protes terhadap liputan Utusan Malaysia yang dikatakan berat sebelah dan pro-kerajaan.

Erapakatan





1 ulasan:

  1. Baguih jugak program ni. Korang boleh pegi kat mana2 kedai/kiosk surat khabar..., korang mintak jer beli semua surat kabar utusan malaysia yang lama2, yang tak laku sejak dua tiga bulan lepas... beli pakai kati pun xper.

    Pastu, bakar...! hehehehe...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive