Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Februari 03, 2010

Butiran Perbicaraan Anwar Boleh Didapati di Pejabat PKR



Orang ramai dan media boleh mendapatkan keputusan serta maklumat tepat berhubung perbicaraan konspirasi II terhadap Mantan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim di ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat di Merchant Square, Tropicana.

ADUN Batu Caves,Amiruddin Shaari berkata, orang ramai boleh berbuat demikian mulai malam ini.

" Ekoran mahkamah yang agak jauh, jadi kita hendak mengajak semua rakyat untuk hadir dan berkempen malam dalam hal ini" katanya.

" Kita bukan hendak menyelamatkan Anwar Inbarhim sahaja tetapi hendak menyelamatkan bangunan-bangunan mahkamah agar dipenuhi dengan ketelusan dan keadilan" tambahnya lagi.

Amiruddin berkata, ibu pejabat PKR mempunyai pelbagai maklumat terkini yang disediakan sendiri oleh pasukan peguam Anwar.

" Sebagai contoh semalam ada berkenaan tidak ada tusukan yang dihujahkan oleh Karpal dan perlu diterangkan secara terperinci kepada rakyat serta semalam pun kita ada lihat tidak ada unsur klinikal atau laporan doktor ada perlakuan liwat tetapi pertuduhan itu dinamakan pertuduhan liwat" katanya.

Langkah yang diambil PKR ini bertujuan untuk menerangkan perkara sebenar yang terjadi dan menolak kezaliman dari terus berlaku di negara ini.

tvs


BEKERJA SECARA SAMBILAN ATAU SEPENUH MASA DI RUMAH
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive