Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Februari 09, 2010

Laman blog terkutuk


Teknologi superimpose menggunakan otak lembu...


MACHANG - Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan laporan sebuah blog yang menyiarkan ilustrasi gambar beliau dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai jahat dan berunsurkan fitnah.

Mursyidul Am Pas itu berkata, tindakan tersebut dilakukan individu yang tidak bermoral dan menyalahgunakan kecanggihan yang disediakan.

“Saya tidak tahu nak kata apa. Ia betul-betul jahat dan fitnah. Sampai begitu nilai rakyat Malaysia ini, tak tahu moralnya,” katanya ketika ditemui selepas hadir mengagihkan sumbangan Kifalah kepada Wasi Peringkat Negeri Kelantan di sini, semalam.

Dalam majlis tersebut, Kerajaan Negeri mengagihkan sumbangan Kifalah bernilai lebih RM4 juta kepada 2,040 wasi yang layak menerima bantuan tersebut.

Nik Aziz berkata demikian sebagai mengulas tindakan Pas Kelantan membuat laporan polis terhadap penulis blog yang menyiarkan gambar mengaibkan beliau dan Anwar.

Laman blog tersebut ditulis oleh seorang blogger yang menggunakan nama Jeffry Damien yang memuatkan beberapa ilustrasi grafik menggambarkan Nik Abdul Aziz sedang diliwat Anwar.

Ditanya adakah perbuatan tersebut mempunyai kaitan kehadiran beliau dalam perbicaraan kes liwat Anwar baru-baru ini, Nik Aziz berkata, tindakan itu dilakukan untuk menunjukkan simpati kepada pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

“Saya simpati kepada beliau dan saya anggap dia teraniaya. Masalah tuduhan zina dan liwat ini, mana buat depan orang ramai, mesti buat dalam kelambu. Nyamuk pun tak ada, usahkan manusia, tiba-tiba tuduh secara terbuka. Ini betul fitnah orang yang teraniaya.

“Bagaimanapun saya ucapkan terima kasih kepada orang yang buat laporan polis tersebut. Kalau dia tidak buat saya akan buat,” katanya.

sinarharian


BEKERJA SECARA SAMBILAN ATAU SEPENUH MASA DI RUMAH
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. sapa yg buat ilustrasi ni memang barua la...neraka la tempatnya...harap tuan guru bersabar...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive