Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Februari 01, 2010

Skandal seks Kapten England


BRIDGE bersama Perroncel dan anak mereka yang dirakamkan sedang bersiar-siar di London.

SELAIN pemain golf No.1 dunia, Tiger Woods, kini seorang lagi bintang sukan antarabangsa terjebak dalam skandal seks memalukan, lapor sebuah akhbar semalam.

Skandal seks melibatkan ketua pasukan bola sepak England, John Terry dengan model dan aktres Perancis, Vanessa Perroncel terbongkar kelmarin setelah sebuah mahkamah Britain menolak permohonannya untuk melarang ia disiar oleh media.

Perroncel ialah sahabat karib isteri Terry dan teman wanita kepada rakan sepasukannya iaitu pemain pertahanan England, Wayne Bridge.

Bintang bola sepak bergaji £170,000 (RM927,320) seminggu itu dilapor mempunyai seorang anak lelaki berusia tiga tahun iaitu Jaydon Jean Claude Bridge, hasil hubungan sulitnya selama beberapa tahun dengan Perroncel.

Terdahulu, Terry memohon perintah mahkamah untuk menutup mulut media dengan alasan pendedahan hubungan sulit itu bertentangan dengan hak persendirian dan hak asasi manusia.

Namun, Hakim Tugendhat menolak permohonan Terry kerana berpendapat bintang bola sepak itu sebenarnya takut kehilangan banyak penajaan jika perkara itu dididedahkan.

Terry meraih pendapatan sampingan berjuta-juta pound sterling setiap tahun hasil perjanjian penajaan dan iklan dengan beberapa syarikat gergasi. - Agensi/kosmo


BEKERJA SECARA SAMBILAN ATAU SEPENUH MASA DI RUMAH
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive