Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 15, 2014

PESAWAT MEMBAWA KEROPOK LEKOR NYARIS HILANG DI UDARA



Pesawat N25 Bukit Besi Airways penerbangan dari Lapangan Terbang Barisan Nasional menuju ke Lapangan Terbang Bebas yang semalam gagal dikesan radar, berjaya dicerap kembali oleh radar malam ini setelah mendapat bantuan dari Satelit NajibSat.. Pesawat dikesan telah membuat `Air Turn Back` menuju kembali ke Lapangan Terbang Barisan Nasional dan tidak menuju ke Lapangan Terbang Bebas. 

Dikhabarkan bahawa Satelit NajibSat akan membayar bonus kerana kecekapan juruterbang melakukan Air Turn Back dengan sempurna. Pesawat dipandu oleh juruterbang Kapten Roslee (Seli Dayok).

Sementara itu, 2 lagi pesawat Kijal Airlines dan Air Ajil yang masing-masing dipandu oleh Kapten Mad Said dan Kapten Ghazali  masih gagal dikesan oleh Satelit NajibSat dan dirasakan sudah berakhir di Selatan Lautan Bebas.Bagaimanapun dua pesawat tersebut telah keluar dari dasar lautan Hindi dan kembali mendarat dengan selamba.

Dalam perkembangan lain, 3 pesawat lain yang dijangka akan berlepas dari Lapangan Terbang Barisan Nasional menuju ke Lapangan Terbang Bebas dalam masa terdekat telah diberi kata dua oleh Satelit NajibSat untuk tidak berbuat demikian. Bayaran pampasan akan dibuat oleh Takaful Ros Insurance jika pesawat tidak berlepas ke Lapangan Terbang Bebas.-Bernamakahai

2 ulasan:

  1. kapal terbang Ajubs Airline yg membawa bontot2 keldai hilang tak dpt di kesan di bermuda triangle....hilang terus lagi bagus.

    BalasPadam
  2. Altantuya Airlines telah di bom oleh pengganas k mah gemok

    Kah kah kah

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive