Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Disember 18, 2009

Warna-Warni Skuad Bolasepak Malaysia

VIENTIANE, 17 Dis -- Skuad bola sepak kebangsaan meraikan kemenangan selepas menumpaskan Vietnam dalam perlawanan akhir sempena Sukan SEA Ke-25 di Stadium Utama di sini, hari ini.
Skuad di bawah bimbingan jurulatih K. Rajagobal ini berjaya menamatkan kemarau emas selama 20 tahun selepas menumpaskan Vietnam 1-0.


sukan sea 2009,Malaysia lawan Vietnam,malaysia kalahkan vietnam 1-0

Antara penyokong-penyokong yang hadir bagi menyaksikan perlawanan bola sepak antara Vietnam menentang Malaysia sempena Sukan SEA Ke-25 di Stadium Utama di sini, hari ini.


LAUTAN MERAH ... Penyokong Vietnam ketika hadir bagi menyaksikan perlawanan bola sepak antara Vietnam menentang Malaysia sempena Sukan SEA Ke-25 di Stadium Utama di sini, hari ini.

Peminat bola tanah air bersorak gembira selepas skuad negara berjaya menamatkan penantian 20 tahun Malaysia dalam merangkul pingat emas dalam acara bola sepak sempena Sukan SEA Ke-25 di Vientiane ketika tinjuan fotoBERNAMA di sini, hari ini.
Malaysia berjaya mengalahkan Vietnam 1-0.


Pemain Malaysia Norshahrul Idlan Talaha (baju biru) melakukan cubaan jaringan gol sambil penjaga gol Vietnam Bui Tan Truong cuba menepis bola dalam perlawanan akhir sempena Sukan SEA Ke-25 di Stadium Utama di sini, hari ini.


Pemain Malaysia Norshahrul Idlan Talaha (kiri) melakukan cubaan sambil penjaga gol Vietnam Bui Tan Truong cuba menepis bola dalam perlawanan akhir sempena Sukan SEA Ke-25 di Stadium Utama di sini, hari ini.
Malaysia memenangi pingat emas selepas mengalahkan Vietnam 1-0.


KEBANGGAAN NEGARA ... Skuad bola sepak kebangsaan meraikan kemenangan selepas menumpaskan Vietnam dalam perlawanan akhir sempena Sukan SEA Ke-25 di Stadium Utama di sini, hari ini.


Sumber : Bernama




http://pulakdah.blogspot.com


Menambahkan Pendapatan Dengan Team Kami
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. AKUM=MALAYSIA MENANG TIPIS KERANA GOL EHSAN DAN DIRAIKAN OLEH RAKYAT MALAYSIA TERMASUK MEREKA YANG MENGAKU ISLAM PADA MASA YANG SAMA DISURAU ATAU MASJID SEDANG DIADAKAN DOA AKHIR TAHUN DIPENGHUJUNG WAKTU ASAR DAN AWAL TAHUN SELEPAS SOLAT MAHGERIB TETAPI ITULAH HAKIKAT NYA YANG BERLAKU KEPADA UMAT ISLAM MAKA SEMANGKIN JAUHLAH PERHUBUNGAN ANTARA ALLAH DAN MANUSIA. FIKIRKANLAH KENAPA KITA BEGINI KAMU SEMUA ADA JAWAPAN NYA

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive