Dey Macha

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Januari 22, 2010

Mempercepatkan Kiamat

1. Zina bermaharajalela







Bukak TV aje bermacam-macam jenis zina ada.Best woo!



2. Menghias masjid dan membanggakannya





Masjid Terapunglah...masjid salah kiblat lah...masjid besi lah



3. Ramai orang menuntut ilmu kerana pangkat dan kedudukan







Gua sambung belajar sebab gua nak dapat gelaran Doktor dan kasi up gaji gua



4. Banyak wanita yang berpakaian tetapi hakikatnya telanjang







Cik Zahida Rafik (A.M.N)



5. Banyak dusta dan tidak tepat dalam menyampaikan berita







Sudahkah anda membaca Utusan Malaysia?



6. Banyak saksi palsu dan menyimpan kesaksian yang benar

Abang Ezam "6 Kotak Bukti"



7. Banyaknya sifat bohong dan ia menjadi perkata biasa

"Sumpah dengan nama Allah saya tak kenal dia.."



8. Jarak-jarak antara pasar menjadi dekat





Tengok sekeliling anda.Tesco,Carrefour,Jusco,Giant..dekat2 kan?



9. Kekayaan umum dikuasai segelintir orang tanpa kebenaran dan tanpa rasa takut, termasuk rasuah dan mengambil harta secara tersembunyi.

Bang,projek ni aku dah bagi...takkan takde komisen sket kot?



10. Orang akan melakukan homoseksual.







 BITCHIN!Lelaki yang bergaya seksi bukanlah lelaki namanya



 



11. Lelaki berkasar dengan bapanya tetapi beramah dengan rakannya







12. Anggota polis semakin ramai yang menunjukkan semakin banyak kerosakan

Ketua Polis Negara borek,pegawai polis rintik.



13. Penjualan jawatan atau kepemimpinan (politik wang)

"Berapa harga jawatan Datuk tu?Isk,mahalnya!"



14. Munculnya gaya hidup mewah dan manja di kalangan umat Islam









15. Bermaharajalela alat muzik dan penyanyi wanita







Tapi orang Melayu tak pernah salah!



Ini semua salah orang putih!Ini salah sistem kapitalis!Ini salah bangsa lain!Kita cuma ikut aje!Bersama-samalah kita memperjuangkan nama Allah daripada diguna bangsa lain!Orang Melayu!Bangkitlah mempertahankan Islam!Islam mesti dibela (bila perlu!)


cursingmalay


SAIFUL APEK & MALEK NOOR TELAH TURUT SERTA...ANDA PULA ????
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. banyak lagi yang perlu ditulis .... tapi cukuplah. Dunia dah terlalu uzur dan penuh dengan kemungkaran.

    Paling senang yang separuh telanjang .. sapa pun tak kecoh. Seronok lagi ada

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive