Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, April 29, 2011

Bila Orang Dah Mula Tak Percaya, Terpaksalah Bersumpah



Seperti juga kes Saiful, puak2 yang cuba memfitnah Anwar Ibrahim menggelabah dan berpeluh dgn peluh jantan. Usaha mereka tiada siapa yang percaya.

Sewaktu Saiful mula-mula keluar tuduhan liwat terhadap Anwar Ibrahim dulu, boleh dikatakan 80% ahli UMNO tidak mempercayai tuduhan tersebut. Orang yang bukan ahli UMNO lagilah tak percaya.

Sapa boleh percaya seorang lelaki muda seperti Saiful Bukhari boleh diliwat secara paksa oleh Anwar Ibrahim yang sudah tua dan pernah menjalani pembedahan tulang belakang kerana kecederaan yang serius.

Pihak UMNO menyedari penipuan mereka semakin ditolak rakyat jelata. Maka, mereka merancang dan melaksanakan rancangan mereka supaya Saiful Bukhari pergi ke Masjid Wilayah dan membuat sumpah laknat.

Maka pergilah Saiful ke Masjid Wilayah bersama jurugambar2nya merakamkan adegan Sumpah Laknat Saiful ke atas Anwar Ibrahim.

Kebetulan pula berlaku Pilihanraya Kecil Permatang Pauh. Seluruh warga Permatang Pauh menyaksikan sumpah laknat Saiful kerana ditayangkan di layar layar besar seluruh Permatang Pauh. Bila keputusan keluar, UMNO kalah menyembah bumi.

Ertinya, kalau si Saiful tidak bersumpah, ada harapan UMNO mungkin akan hilang deposit. Ini kerana ahli2 dan penyokong mereka pun menyampah nak sokong UMNO.
Namun, sumpah Saiful diperlukan untuk menyelamatkan UMNO itu sendiri dari hancur berkecai-kecai dek kerana drama Liwat Saiful yang tidak laku tersebut.

Minggu ini, pendakwaraya dalam kes Liwat Anwar sendiri tidak menafikan yang Saiful telah berbohong. Mereka tidak larat untuk menafikan perkara tersebut di dalam mahkamah yang mereka punyai dan kawal

Senario yang sama berlaku sekarang ini. Video Blue Rahim Thamby Chik (VBRTC) semakin lama semakin tidak laku dan tidak diterima orang. Ianya dilayarkan kepada umum bagi membantu jentera Barisan Nasional di Sarawak.

Namun, VBRTC tersebut gagal menghalang kemaraan PKR serta Pakatan Rakyat di Sarawak. Walaupun BN menang, tapi undi popular mereka jatuh di seluruh Sarawak.
Selepas PRN Sarawak, UMNO dapat merasa rakyat semakin tidak mempercayai Video Blue tersebut. Semakin hari semakin rakyat Malaysia dan orang Melayu meluat untuk mendengar pasal video blue tersebut.

Maka, demi untuk menyelamatkan UMNO dari hancur, Eskay dan Rahim Thamby Chik akan mengadakan majlis sumpah laknat di Sentul besok.

Perbuatan sumpah itu sendiri satu Bidaah Dhalalah sebab tak pernah dilakukan dalam 1400 tahun sejarah system jinayah Islam.

Dan apa perlu sumpah kalau video blue Rahim Thamby Chik tu mengandungi imej, bunyi dan warna yang cukup jelas bagi mendapat kepercayaan rakyat.

Hakikatnya, mereka terpaksa membuat sumpah palsu ini kerana mereka melihat majoriti rakyat Malaysia tidak percaya dengan Video Blue Rahim itu.

Tulang Besi



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. Tiada siapa yang nak percaya nya.....3 ekor yang bawa cerita video seks ni sekor daripadanya bapak buaya..boleh percaya ke...nak tonjol sebagai juara moral konon.
    HANYA ORANG YANG SEKUFU DENGAN 3 MALAUNA INI SAJA YANG PERCAYA...JAHIL MURAKAB.

    BalasPadam
  2. Lebai Kecot29/4/11 7:39 PTG

    Kalau Anwar, T-Rex, kepala bapak buayapun boleh percaya!

    BalasPadam
  3. BILA TAKOT KENa laknat ALLAH SWT MULALAH TAKOT BERSUMPAH PULAK ANUKERAS TUHAN NI PULAK....MUNGKIN SANGGOP SUMPAH PAKAI ALLAH CHRISTIAN HERALD KOT?

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive