Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 26, 2011

Lain Kali Ajak Gerombolan Main Kat Jalanraya!

Oleh: LeeSlimShady

"PEMBANGKANG ENGGAN BUBAR DUN DI 4 NEGERI - berita hairan



Pembangkang yang kini mentadbir empat negeri iaitu Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan tidak akan membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) masing-masing sekiranya Pilihan Raya Umum ke-13 diadakan tahun ini.


Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, berkata ia antara lain bertujuan memastikan jentera pilihan raya pakatan pembangkang bersedia sepenuhnya menghadapi Barisan Nasional (BN) selain menumpukan perhatian untuk menawan kembali Perak.

“DAP akan mencadangkan kepada kepemimpinan tertinggi pakatan pembangkang tidak membubarkan DUN sekiranya pilihan raya umum diadakan tahun ini.

“Keputusan (cadangan) ini dicapai pada mesyuarat Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP yang berlangsung semalam. Bagaimanapun, keputusan bersama mengenainya akan dibuat secara bersama oleh pimpinan pakatan pembangkang tidak lama lagi.

“Pucuk pimpinan DAP juga mengulangi pendirian bahawa kita tetap menyokong kepemimpinan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar sekiranya pakatan pembangkang kembali menguasai Perak,” katanya pada sidang media di sini, semalam.

Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham, pula berkata kajian dilakukan pihaknya mendapati pakatan pembangkang mampu memenangi 33 daripada 59 kerusi DUN Perak pada pilihan raya umum akan datang.


LSS: Yeahhh!!!! bagoss! bagoss! ini adalah yang terbaik antara yang terbaik, jangan sesekali kita terperdaya dengan ajakan gerombolan United Malays National Organisation.Ini perlu di amalkan sampai gerombolan ikut apa kita nak "main".

Kalau gerombolan ajak main bola kita kena cakap "busy la bro! hari ni nak layan awek tengok citer "pirates Of Caribbean" esok, tulat atau palat nanti kita main Ok! " warghhh!!!....kah...kah...kah...kah

Apa saje cadangan semua kita kasi "beta"(tanya budak muda apa itu "beta") itu pasal nak kasi kantoi semua kelentong - kelentong gerombolan United Malays National Organisation .Biar diorang macam cacing kepanasan sket!

Gerombolan nak kelentong kaw - kaw ,kalau dia kata Islam bukan pengganas itu kelentong pasal Obama kata "islamic is terroris" itu pasal semua benda yang gerombolan United Malays National Organisation cadangkan semua kita kasi "beta" !

Abis tu sampai bila?

Sampai gerombolan tanya : Abis tu nak main apa ? Maka kat sini lah peluang kita untuk "main" kan diorang balik! nak main apa? main kat Jalanraya lah!!! meh kita tengok sape dulu kena langgar dek lori kah...kah....kah

http://www.pejuangpro-demokrasi.blogspot.com
"


DD


SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive