Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 26, 2011

MP: Polis perlu jelaskan kenapa video seks bocor



Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad menggesa polis supaya bertindak dengan konsisten dalam penyiasatan mereka berhubung penyebaran cakera video lucah yang dikesan dilakukan kepada ketua kampung di Selangor.

NONEKhalid berkata, polis perlu menjalankan tindakan sama seperti yang dilakukan dalam siasatan ke atas kes penyebaran video seks presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek sebelum ini.

Polis pada masa itu telah memberi amaran untuk menangkap individu yang bertanggungjawab mengedarkan video berkenaan, kata Khalid.

"Tapi kenapa bahan porno ini yang dikatakan telah diserah kepada polis, original copy, berada dalam pasaran?" soalnya.

Beliau berkata demikian ketika mengulas laporan yang diterimanya daripada lapan orang ketua kampung di sekitar Shah Alam, Subang, Klang dan Meru yang mendakwa telah menerima video berkenaan.

Cakera video berkenaan – memuatkan rakaman video lucah memaparkan individu yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim – diterima oleh ketua kampung berkenaan sejak seminggu lalu.


Antaranya melibatkan ketua Kg Padang Jawa Petaling, Kg Kebun Bunga Batu Tiga, Kg Kuantan Klang dan Kg Melayu Subang.

NONESelain itu, ketua Kg Bukit Kapar (Meru), Kg Bukit Kerayong dan Kg Jalan Kebun Klang turut menerima rakaman video berkenaan melalui kiriman pos, kata Khalid lagi.

Sebelum ini, 18 orang ketua kampung di kawasan Hulu Selangor dilaporkan turut menerima rakaman video berkenaan.

"Kemungkinan semua JKKK di seluruh negara telah menerimanya," katanya lagi yang turut meminta ketua kampung berkenaan untuk membuat laporan polis.

Ketika ditanya, Khalid berkata penyebaran video berkenaan semestinya dilakukan bagi menghakis kepercayaan golongan penyokong akar umbi terhadap Anwar.

Selain cakera video, kiriman melalui pos itu juga mengandungi sehelai kertas yang dicetak dengan tulisan bertajuk "Skandal Anwar Ibrahim."

Khalid telah menunjukkan cakera video serta tulisan berkenaan kepada wartawan dalam sidang media di pejabatnya di Shah Alam pagi ini.

-MK

SUDAHKAH ANDA MENGUNDI? KALAU BELUM,SILA UNDI BIAQPILA SEKARANG...SEKALI-SEKALA,APA ADA HAL KAN?
GUA MEMERLUKAN RAMAI PENGUNDI HANTU BAGI MEMENANGI PILIHANRAYA INI... KAH!KAH!KAH!KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive