Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 15, 2011

Panas!!! Klip video Trio Datuk T diciplak dari filem Enemy Of The State???

Arinih aku menghabiskan masa santai dirumah. Tiada aktiviti besar untuk dibereskan. Sambutan untuk pasukan Man Utd yang telah diisytiharkan sebagai juara liga BPL masih belum diputuskan untuk dibuat dimana, samada di rumah Rosmah ataupun Khairy Jamaluddin, kedua-duanya penyokong tegar pasukan itu.


Sementelah kesunyian dirumah, aku cam biasa bukak tv. Nak tengok tv3, rasa citer Melayu ni kita x yah tengok kesudahannya. Tengok awal je dh tau apa kesudahannya. So aku alih ke saluran 2 tv RTM. Wah sapa kata aku tidak patriotik???


Cerita Enemy Of The State. Memang citer yang bagus lakonan pelakon bergred A Hollywood, Will Smith dan Gene Hackman. Will Smith ni lebih kurang Rosyham Noor la lakonannya (sambil menahan muntah)…


Apa yang membuatkan aku tertarik ialah bagaimana bilamana aku terjumpa dialog berkenaan jam Omega… Iyer jam Omega yang agak kecoh dikatakan kebelakangan ini oleh Trio Datuk T dalam klip video yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.


Aku ingat skrip trio Datuk T itu diolah dan diterbitkan oleh pihak yang teramat proffesional dalam misi-misi menjatuhkan ahli politik hebat seperti Anwar Ibrahim tu. Rupanya jauh tersasar. Celaka, rupanya skrip klip video lucah Trio Datuk T tu diciplak dari cerita filem nih.


Aku patut dh dapat agak otak Melayu stendet penyundal budak pompuan bawah umo mcm RTC tu sama spesis ngan Melayu UMporno yang lain. Stendet Melayu tipikal UMporno bangang. Kalau korang nak bukti korang mainkan klip filem dibawah ni. Tengok antara minit 3:40 hingga 3:50.


Cuma aku nak habaq klip video ni bukanla klip video lucah cam Papagomo dan Parpukkimakari punya. Ni video bersih.


Selamat menonton…


i



i



shamsuleffendey

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. Apa kau merepek ni Labu.....

    BalasPadam
  2. nak kata konspirasi lagi la tu..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive