Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Oktober 10, 2011

Video: PERKASA Kecut Perut Sampai Panggil Mat Sabu 'YB' !!



Begitu terserlahnya ketakutan wakil-wakil dari PERKASA hingga Abg Mat dengan dipanggil gelaran 'Yang Berhormat'. Bila dah gelabah, takut dan penuh rasa bersalah, akan menyebabkan tangan terketar-ketar dan boleh tersasul hingga dilihat... buta sejarah.

Edyes menjadi konfius! Setahu Edyes dalam pilihanraya umum 2008 lalu Abg Mat tewas dengan beberapa ratus undi sahaja untuk digelar YB. Edyes juga terus menelifon rakan-rakan di Kedah, Kelantan, Pulau Pinang dan Selangor untuk bertanya adakah Abg Mat diangkat menjadi ahli senator? Jawapannya belum lagi setakat ini.

Tu dia... punyalah ketaq... Dari lenggok badan wakil samseng juga dapat dilihat geri ketakutan mereka. Part last mungkin tidak sempat dirakam oleh empunya video - apabila kedua-dua wakil salam Abg Mat dan mohon maaf kepada kepada beliau. Biasanya orang mintak maaf nie sebab marah atau sebab rasa bersalah ?

Edyes tak berapa gemar nak kata orang lain bodoh atau bengap... tapi cara mereka bertindak untuk menghantar memorandum tu memang mendatangkan kekecohan di Rembau bila sepanduk menghina Abg Mat direntang. Terpalit pula peristiwa 'geng jahat' yang sama ini melontar batu hingga menyebabkan kecederaan orang awam ketika di Masjid Ampangan minggu lepas. Akhirnya di Rembau, mereka pula yang lari melintang pukang - sila baca di sini .

Sudahnya mereka sendiri yang menunjukkan kebodohan apabila Abg Mat digelarnya YB. Atau apakah Abg Mat mempunyai aura tersendiri hingga mereka begitu menghormati Abg Mat.

Di sini juga ingin Edyes ambil kesempatan untuk ucapkan tahniah kepada che'GuBard yang menjadi 'Man of The Match' malam itu juga selaku tuan rumah. Tahniah juga SAMM dan Unit Amal yang membuat benteng beberapa lapisan termasuklah aksi hambat-menghambat dan tahniah juga kepada penyokong PR dan orang-orang tempatan yang turut membantu mengekang samseng 'ketaq lutut' ini.

Difahamkan juga, menurut maklumat dari 'orang kita' yang menyusup dalam kumpulan yang kecewa ketika di Rembau tempohari, mereka akan sekali lagi membuat kacau di program Md Sabu seterusnya di Segamat pada hari Isnin 10hb nanti.

Mereka barangkali tidak menyedari bahawa Chegubard dan SAMM juga akan turut berada di Segamat malam tersebut. Harus diingat, kami di Rembau adalah selaku tuan rumah. Di Segamat situasi pasti lebih berbeza dan tiada muka lagi buat 'geng jahat'!

Ayuh bersama kita pertahan pimpinan dan lebih penting, pertahan penduduk tempatan selaku orang awam (yang juga terdiri dari wanita dan kanak-kanak) yang akan hadir mendengar penerangan Abg Mat. Sila klik di sini untuk maklumat lanjut.

Kali ini mari kita lihat adakah serangan berdarah gangster umno akan berulang seperti di labis atau mereka akan lari melintang pukang seperti di Rembau?

edyesdotcom

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. nak cakap kena ada ilmu..

    [Klik Sini] Zahid AF2 Masuk PAS ?

    BalasPadam
  2. duduk bersila minum teh-o
    sembang sembang sejarah negara
    abang mat sabu tu dah memang hero
    sampai perkasa pun belajar sejarah negara

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive