Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Oktober 27, 2011

China Doll Kepala Hotak Hangpa!!!

Blog pencacai Umno menyiarkan berita kononnya Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam.

Antara dakwaan yang dipetik dari akhbar Harian Metro itu melaporkan wanita itu adalah berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.

“Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” katanya.

Yang mana satu benar ? Mula-mula dulu dikatakan berlaku di sebuah kondomonium di pinggir kota. Kemudian pula, kononnya berlaku di Patpong Bangkok! Bukankah bangang orang yang mengada-ngadakan fitnah tersebut?

Berita dari Metro beberapa bulan lalu yang cuba diexploitasikan semula

Ha! ha! bila punya berita yang depa nak spin ni? Kalau surat Khabar lama - ia layak dibuat sebagai pengesat taik di bontot - lepas tu lumurkan ke muka blog pro-Umno seperti ini atau pun yang ini blogger banganga nak mampus!. Anda boleh layari pada arkib Metro seperti mana cara yang saya buat di bawah ini :

Klik untuk besar

Mereka semua ni sudah ketandusan idea dan modal untuk memburukan Anwar Ibrahim. Cerita basi diulang-ulang. Walaupun dalam laporan itu menyatakan pihak polis sudah mengenal pasti 'China doll' tersebut sejak disiasat lama dulu sekitar April lagi namun hingga kini PDRM gagal membawa dan mendedahkannya ke muka awam !


alhusseyn51

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. Ciannya tak meriah blog ni..

    BalasPadam
  2. CIANNYA BLOG NI. CAKAP ISLAM BUKAN MAIN TAPI KETUANYA MASYAALLAH. PELIWAT??? PELANGGAN PELACOR??? SAPU BINI ORANG??? SEBAB DUIT KERAJAAN BERBILION??? ALLAH SEDANG TUNJUKKAN MANUSIA-MANUSIA YANG MENJUAL AYAT-AYAT ALLAH DENGAN HARGA YANG AMAT MURAH...AL-QURAN DAH SEBUT GOLONGAN INI RIBUAN TAHUN DAHULU KAN...MAU KENA TANG ORANG BOLEH PULAK GUNA VIDEO SEBAGAI BUKTI TAPI MAU KENA TANG DEPA...VIDEO TU HANYA BESI...INILAH BUKTI KEBENARAN HADIS RASULULLAH SEJAK RIBUAN TAHUN...

    BalasPadam
  3. apabila yang benar dikata fitnah...yang fitnah pulak dikata benar...Anwar Ibrahim...hanya orang yang bodoh dan tarak baca saja percaya sama lu...walaupun masa U dulu aku memuja kamu tapi sekarang sejak aku mendengar pembohonganmu dalam sebuah masjid di Keningau masa kamu jadi TPM lagi...memang aku sudah tak percaya sama kamu...

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama5/7/12 2:15 PG

    pasal bodo sangat blogger nie?

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama5/7/12 2:48 PG

    hanya org yang bodoh percayakan anwar. sibuk nak menangkan dia smpai tak tau mana yg baik dan mana musuh Islam. tau ke pe tu illuminati? pe tu freemason? pe tu tentera dajjal? kenapa amerika sanjung sangat anwar ni? tau ke smua bende ni? mengaku je Islam, tapi tak tau ape tu musuh Islam..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive