Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Oktober 21, 2011

PROGRAM MENIPU RAKYAT 1MALAYSIA






Nampak Benor Nipunyeee.... Oleh Kerana Masa PM Makan Kat Restoran 1Malaysia Cuma RM4.00, Maka Adalah Mereka Yang Prihatin Ini Pergi Ke Kedai Restoran 1Malaysia Mengambil Makanan Yang Sama Seperti PM Kita Makan Dengan Harapan Harga Makanan Itu RM4.00 Juga... Rupa-Rupanya... Indah Khabar Dari Rupa... Terperanjat BOBOI.....

Kami Boikot Buletin Utama TV3


Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, yang mengiringi Perdana Menteri, berkata kunjungan Najib ke premis itu adalah untuk menikmati dan menilai sendiri kualiti makanan yang dijual kepada rakyat pada harga RM4 untuk makanan tengah hari dan RM2 untuk sarapan.

DEPA NI SEMUA DAPAT MAKAN FREE
PATUTLAH MAIN BEDAL JE CAKAP PASAL HARGA
SATU SEN PUN TAK KELUAQ DUIT BEB
KAH! KAH! KAH!

JADI KITA RAKYAT JANGAN MUDAH TERPEDAYA
PASAI DEPA NI DARI LUAQ SAMPAI DALAM
SEMUA FREE-FREE BELAKA
KAH! KAH! KAH!

"Saya rasa Perdana Menteri sangat gembira di mana hari ini beliau dapat merasa sendiri apa yang rakyat rasa dan makan setiap hari, dan ini menunjukkan beliau prihatin dengan apa yang dimakan dan dirasa rakyat," kata Ismail Sabri.

AYAT BODEK TAHAP GHAPLA JINGGA
KAH! KAH! KAH!

Program Menipu Rakyat 1Malaysia dilancarkan pada 7 Julai lepas bertujuan membantu meringankan beban perbelanjaan harian rakyat.

KAH! KAH! KAH!
NAK MENIPU PUN ADA PROGRAM...
PROGRAM MENIPU RAKYAT 1MALAYSIA
(Formerly known as PROGRAM MENU RAKYAT 1MALAYSIA)
KEH! KEH! KIOK!!!

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. Mana sama Najib ambik daging kau ambik telur, pas tu dia kata ada papadom kat pinggan tu tak ada pun. Yang pasti kau bukan PM, kalau PM baru boleh dapat RM3.

    BalasPadam
  2. lagi pon budak tu amik 2 ketul ayam kot...mmg betul la 6.50...klu amik seketul ayam ngan telur maybe 4.00..tgk pada logik la...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive