Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, November 21, 2011

TAK TAHAN

KUALA LUMPUR: “Dia (suspek) akan tunggu di hadapan rumah saya empat hingga lima kali setiap hari, tak kira siang atau malam,” kata pelakon dan model, Tania Nadira Hudson, 26, yang juga adik pelakon popular, Natasha Hudson.
Dia mengakui, tindakan lelaki berusia 20-an itu menimbulkan perasaan takut. 
Bimbangkan keselamatan diri, Tania membuat laporan di Balai Polis Subang Jaya.

Peminat fanatik itu mula ‘mengganggu’ kehidupan Tania sejak tiga minggu lalu selepas terserempak di sebuah bengkel kereta.


“Dia beritahu dia peminat dan sentiasa mengikuti perkembangan saya melalui laman sosial dan saya melayaninya sebagai peminat sama seperti orang lain. Namun, selepas itu dia muncul di hadapan rumah saya.

“Pada hari pertama, dia membawa buah-buahan dan memberikannya kepada saya. Terkejut dan hiba juga pada mulanya apabila dia menghargai saya sehingga sanggup datang ke rumah,” katanya ketika dihubungi, semalam.

HM
Published with Blogger-droid v1.7.4
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive