Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, November 06, 2011

LAWAK AHAD: KASI HAMIL



Sang ayah dan ibu sangat marah dan murka ketika mengetahui anak perempuan mereka hamil.

Ayah : ‘Siapa si bedebah itu !’ Bentak sang ayah, sedang is ibu menangis.

Ayah : ‘Suruh dia datang ke sini!’

Si anak pun menelepon pria yang menghamilinya.Setengah jam kemudian sebuah mobil Ferrari merah berhenti di depan rumah.Seorang lelaki separuh baya keluar dari mobil, memberi salam lalu masuk ke rumah. Lelaki itu berhadapan dengan ibu dan ayah perempuan yang telah dihamilinya.

Dia berkata, ‘Saya lelaki yang telah menghamili anak anda. Tapi terus terang saya katakan saya tidak dapat menikahi anak anda kerana isteri saya tak mengizinkan.

Namun bagaimanapun, saya akan bertanggung jawab. Sekiranya anak anda melahirkan seorang bayi perempuan saya akan wasiatkan untuknya dua buah supermarket, sebuah hotel dan wang tunai RM 50 ribu.Sekiranya dia melahirkan anak lelaki saya akan wasiatkan untuknya dua buah EVO 10, dua buah supermarket, dua buah hotel dan wang tunai RM 100 ribu.

Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya lakukan?’Sang ayah berfikir. Si ibu berhenti menangis.Akhirnya sambil menepuk bahu lelaki itu, sang ayah berkata,’Kalau keguguran, kamu cuba lagi ya !!’

wkwkwkkwkw…parah…



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive