Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, November 03, 2011

Beli bunga dapat tubuh


Gambar Hiasan

KUALA LUMPUR: Gadis penjual bunga. Itu taktik terbaru digunakan sekumpulan 31 wanita termasuk tujuh warga tempatan menjual kalungan bunga plastik kepada pelanggan yang menjamu selera di Medan Selera Jalan Geylang, Pudu, di sini, sebelum menawarkan khidmat seks.
Kegiatan wanita terbabit yang kebanyakan pelacur pernah diserbu, tetapi aktif semula beberapa minggu kemudian.

Wanita terbabit yang berpakaian seksi dan sering menari mengikut rentak muzik di atas pentas utama di medan selera itu akan pergi ke meja pelanggan yang menjamu selera untuk memujuk mereka membeli bunga kalungan yang dijual dalam empat jenis iaitu berwarna oren, merah jambu dan kuning serta berbentuk mahkota.

Setiap bunga kalungan berkenaan dijual pada harga RM20, RM50 dan RM100 manakala untuk bentuk mahkota berharga RM200. Jika pelanggan membeli lebih bunga yang dijual, mereka berhak mendapatkan khidmat seks daripada penjual bunga terbabit. Pelanggan boleh melakukan aktiviti itu sama ada menyewa hotel atau di rumah pelanggan.

Bagaimanapun, kegiatan itu dibongkar dalam operasi dijalankan Cawangan Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur, malam kelmarin.

Dalam serbuan jam 12 malam itu, 11 wanita didapati memujuk pelanggan membeli bunga kalungan daripada mereka manakala 20 wanita lagi menyanyi dan menari di atas pentas.

HM
Published with Blogger-droid v1.7.4
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive