Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Januari 24, 2012

Gambar dan video samseng gemuk yang serang ceramah

Laporan polis dan pendedahan bukti serangan bersifat perkauman di IPD Dang Wangi jam 12 tgh hari ini...

SEBELUM ini kita dah dedahkan no pendaftaran motorsikal yang ditunggang oleh samseng-samseng Umno Jalan Kebun yang menyerang program ceramah Asal Bukan Umno, ABU dan merosakkan beberapa buah kedai penjaja Melayu serta mencederakan seorang lelaki India rujuk sini [no plate]

Di bawah ini gambar ketua samseng yang dipetik daripada rakaman video saat dia sedang beraksi menghalau dan memaki hamun orang ramai yang berada di dalam dewan MBSA, Jalan Kebun.

Saat ini difahamkan tiada penduduk beragama Islam di dalam dewan kerana mereka sedang menunaikan solat di masjid berhampiran. Hanya sekitar 100 orang penduduk bukan Islam berada di dalam dewan.



Salah seorang rakan samseng ini telah mengirimkan beberapa keping gambar miliknya. Rakannya mendedahkan bahawa samseng ini memang terkenal dengan perangai samseng di kampung, juga merupakan anggota Waris juga penyokong kuat Perkasa.









Semasa serangan ini berlaku, pihak polis ada di tempat kejadian. Tapi yang peliknya Polis langsung tak ambil sebarang tindakan meskipun sudah ada seorang lelaki India yang tercedera. Mamat samseng ni ada ilmu pukau ke?


ReJaM©" Encik Polis, rakyat memerhatikan anda, sila tangkap samseng ini!





Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/


sharpshooter
KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive