Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Januari 14, 2012

Nenek 69 Tahun Dirogol Ketika Kutip Durian


BENTONG: Tanpa mengira usia, seorang lelaki berusia lingkungan 30-an merogol nenek berusia 69 tahun ketika mangsa mengutip durian di kebunnya di Chamang, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 8 pagi itu, mangsa yang bersendirian, terkejut dan rebah selepas disergah lelaki terbabit sebelum suspek mengikat tangan wanita berkenaan menggunakan kain dan merogolnya.

Mangsa menggagahkan diri melepaskan ikatan tangan dan pulang mengadu dirinya dirogol kepada ahli keluarga sebelum membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD), jam 10 pagi.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Mohd Yusri Hassan Basri, mengesahkan menerima laporan kes terbabit dan siasatan sedang dijalankan.

"Siasatan awal mempercayai suspek sudah lama memerhati mangsa dari jauh sebelum menyerang dan bergelut dengan mangsa,” katanya.

Beliau berkata, mangsa dihantar ke Hospital Bentong (HB) untuk pemeriksaan dan laporan perubatan mengesahkan terdapat kesan rogol.


duniacacamarba


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

4 ulasan:

  1. orang tua pun di rogol...apa punyer selera la...hihihi memang nafsu syaitan...

    BalasPadam
  2. adusss......inilah susahnya kalau iman dah tak ada kat dada

    BalasPadam
  3. Nenek 69 tahun masa kene rogol pun nak diikat... ini mesti kes melawan balik ni. Kalo dia rela (tak melawan...) sure dia tolong sapu susu getah kat @#*&% supaya takde kesan rogol...ala mcm kes si SayFool tu!

    Nampak tu SayFool...nenek 69 tahun pun kene ikat mungkin sebab melawan! Nko anak muda tegap gagah perkasa baru 20-an pun tak berani melawan, siap standby KY Jelly lagi!

    Nenek tu terus buat laporan polis... nko yg belajo kat U ni...siap simpan 2 hari dulu! Ape punye turrr!

    BalasPadam
  4. langsi ko bodoh la,ntah2 ko yg rogol nenek ni

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive