Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, April 26, 2012

Sekali lagi mereka meludah masuk mulut sendiri



Baru tadi aku tulis tentang tabiat dua orang paling tinggi dalam Umno yang suka menghina Kerajaan Negeri Kelantan. Mereka tak pernah jemu mahu memeluk Kelantan menjadi hak keturunan parti mereka. Tengok kat sini kali ini mereka dengan amat hina sekali mengutuk kerajaan negeri yang tak reti bangunkan Kelantan lalu dengan yakinnya memujuk rakyat Kelantan agar memilih Umno dalam PRU13 nanti untuk mereka bangunkan negeri tersebut.

Aku yakin sangat bila mereka dapat menawan Kelantan maka semua pintu hak royalti minyak Kelantan akan dibuka semula dan tiba-tiba beratus-ratus billion wang eoyalti minyak terpaksa di bayar oleh Petronas kepada negeri Kelantan termasuk dengan tundaan selama puluhan tahun sebelum ini.


Apa akan jadi? sudah tentu 80% akan digunakan untuk membangunkan negeri Kelantan dan 20% lagi masuk poket kroni Umno dengan laju dan akan lahirlah lagi jutawan segera malah kemungkinan besar billionair dalam tempoh satu malam sahaja. Itu sebabnya mereka meleleh air liur nak tawan Kelantan, bukan ada sebab lain pun!

utusanm

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive