Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Februari 22, 2013

KHAS BUAT PENCACAI AMENO

7 ulasan:

  1. Itu termasuk dlm program penstrukturan subsidi. Naik 20sen gula, subsidi dikurangkn kt gula, dan duit itu disalurkn utk BR1M. Subsidi gula melibatkn angka jutaan shj. Tapi subsidi minyak melibatkan angka berbillion. Itu sbb beza sgt2. Pastu nk pendidikan percuma plak. Taw ke brp kos pendidikan percuma? Berbillion ringgit. Sape yg akan tanggung akhirnya. Para pembayar cukai. Cukai kena dinaikkan. ERmmm..xpe la... aku explain pn, cai2 PR susah nk faham, matematik lemah.

    BalasPadam
  2. biar tak pandai... tp jgn memandai2
    tu la pasal buang aje umno dari sejarah Mesia
    buat malu jer... bodoh tak bole diajar org2 umno ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. bdoh tk bleh diajar..cerdik tk bleh nk tumpang!!!

      Padam
  3. Sejarah tak boleh diubah bai. Tapi cara kita mentadbir dimasa hadapan boleh berubah kearah yg lebih baik.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama23/2/13 7:09 PG

    Hang tahu tak ujudnya asal usul subsidi ni. Subsidi ni diujudkan untuk khas untuk kroni Tun Mamak Dhet cari makan atas angin. Harga beli RM1.00 dari luar negara. Kerajaan bagi kat kroni RM0.50 kat kroni. Harga kos jadi RM0.50. Tapi jual kat rakyat RM2.50. Profit share 80/20 Tun dgn kroni. Sebab tu jadi wawasan 2020.

    BalasPadam
  5. majoriti org umno ni ingat hanya mereka saja yg pandai, org lain semua tak tahu apa2. typical umno punya mentality.

    BalasPadam
  6. Hang tau tak pembaziran dan ketirisan BN rm20 bilion. Budak yg tak tahu math pun tahu duit boleh buat mcm2.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive