Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Februari 26, 2013

Wanita dicabul tuan rumah sewa


Petaling Jaya: Seorang wanita membuat aduan polis selepas pemilik rumah disewanya bukan saja gemar mengintai dia mandi malah, turut mencabulnya apabila mangsa memberitahu hal itu kepada isteri lelaki berkenaan.

Mangsa yang berusia 21 tahun menyewa sebuah rumah di Damansara Damai, di sini, dan kejadian berlaku kira-kira jam 12 tengah hari kelmarin.


Sumber polis berkata, mangsa yang bekerja di pasar raya dalam aduannya memberitahu dia terpaksa menurut arahan lelaki terbabit kerana bimbang dicederakan selepas diacu dengan pisau.

Menurutnya, mangsa menyewa satu bilik di rumah yang didiami sepasang suami isteri sejak akhir bulan Januari dan dalam tempoh menginap itu lelaki terbabit beberapa kali mengintainya mandi.


“Ketika itu, isteri lelaki terbabit tiada di rumah dan mangsa hanya tinggal berdua dengan lelaki itu. Apabila mangsa memberitahu kejadian kepada isteri suspek, lelaki itu menuduh mangsa cuba menghancurkan rumah tangganya.


“Bagi menyelesaikan masalah itu, suspek meminta mangsa duduk di sofa di ruang tamu kononnya untuk berbincang, namun mengambil pisau dan mengugut mangsa sebelum mencabulnya termasuk memaksa mangsa melakukan seks oral,” katanya.

HM


1 ulasan:

  1. Tambah pendapatan sambil layari internet. Modal Hanya Rm20 dan anda diberi sisyem promosi automamatik 100% Dapatkan segera disini sekadar berkongsi peluang.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive