Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Februari 04, 2013

MAMAT NI PANAS PUNGKOQ KA?

Ini rupanya bila Rais Yatim dah panas punggung...

Ini bahasanya bila Rais Yatim sudah NAZAK...



Habis segala kebaikan lalu pun diungkit kembali...!!

"rakyat Selangor perlu kenang segala jasa dan budi kjn BN bangunkan negeri itu."



2:17 PM - 9 Sep 12



Apa...??

9 Sep tahun lepas...?? Rupanya dah lama anak Yatim neh rasa gelombang penolakan rakyat Selangor terhadap BN rupanya... Woiittt..!! Kat amah Indon tak nak ungkit sama ka...??



Kahkahkah...


Tangan kanan yang memberi seeloknya biarlah tangan kiri pun tidak mengetahuinya. Bukankah Islam mengajar kita bahawa kebaikan yang diberikan akan hilang pahalanya jika diungkit atau diceritakan pada orang lain...???



Tapi...!! Ada anak Yatim kisah...!!


shalehudin


9 ulasan:

  1. hahahaa...rakyat selangor, habis tu, kerajaan lain yg kena rompak utk bangunkan negeri lain..ape cer???

    BalasPadam
  2. Ada Ph.D tapi tongong lak. Sepatutnya KERAjaan UMNO/BN yang kena bersyukur pada Allah dan kenang jasa rakyat Selangor yang memilih UMNO/BN jadi KERAjaan. Kalau tidak entah dok buat kerja apa sekarang sebab tak dipilih rakyat.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama4/2/13 7:09 PTG

    TERBUKTI DESAS-DESUS MENGATAKAN SUME PEMIMPIN UMNO NIE BANGANG.SEKIAN TERIMA KASIH.

    BalasPadam
  4. Jika benar ungkitan begitu baik batalkan pendaftaran parti politik, biar UMNO-BN sahaja memerintah selamanya, di mana hak Rakyat yang berhak memilih parti memerintah, bukan wakil rakyat/ perlimen yang melantik wakil rakyat tetapi RAKYAT yang memilih.soal kelainan itu cara memerintah masing2.Rakyat yg memilih pun mula dengan Individu bukan senang nak menang.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama4/2/13 9:52 PTG

    Pat-pat siku lipat siap cepat dia dapat Tengok ni oppa oppa gangnam style.kah kah

    BalasPadam
  6. KALAU MENTERI PUN DAH BAHLOL MACAM NI, BAGAIMANA PULAK AHLI AHLI UMMMMMNO YANG TERLEBIH USIA DI KAMPONG KAMPONG. YA ALLAH, SELAMATKAN NEGARA KAMI DARI MANUSIA SEPERTI INI.

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama5/2/13 2:02 PG

    aku tak kisah sangat kalau yg dah terlebih usia tu tak nampak tapi yg heran ada org muda yg buta perut

    BalasPadam
  8. rais kena bersyukur dan berterima kasih sbb xde org dakwa engko rogol amah...lgpun bkn rakyat yg ptt berterima kasih pd kerajaan, kerajaan BN umno yg kena berteria kash pd rakyat kerana kami yg pilih kamu sume jd kerajaan utk bela kami, tp kamu sume pak pak menteri jahanam, kami lantik kamu kemudian kamu tindas kami dgn mcm2 cara....jd apa salahnya kami pecat kamu sume sbb kamu tak berterima kasih pada kami.....

    BalasPadam
  9. Potfolio yg rais jawat skrg ni adalah potfolio paling x guna sekali dlm bnyk2 potfolio menteri..
    Terbayang dlm pala ni senikata lirik lagu utk hari merdeka yg diciptanya tahun lalu..yaAllah sumpah nk muntah bedarah hidung bgai bila baca..phuii

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive