Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Mac 16, 2013

FITNAH SEKS TERBARU UNTUK ANWAR

DEY MACHA!!!
FILEM PORNO TERBARU
TERBITAN UMPORNO PRODUCTION
SEMPENA PRU 13
DAH MUNCUL MALAM TADI
LIWAT 1 DAN LIWAT 2 GAGAL
DEPA BAWAK KELUAQ LIWAT 3
ADAKAH ANWAR BEGITU BODOH
UNTUK DIPERANGKAP
ATAU UMPORNO YANG MEMANG SELAMANYA BANGANG
KAH! KAH! KAH!
SEMUA FILEM KELUARAN DEPA NI
TAK NAMPAK JELAS MUKA ANWAR
KALAU NAK BAGI ORANG KONFIDEN
BUATLA FILEM YANG TUNJUK MUKA ANWAR DENGAN JELAS
KAH! KAH! KAH!
APA GUNA BUAT FILEM
KALAU HANYA GENG HANGPA SAJA PERCAYA
BUANG KARAN SAJA BRO
KAH! KAH! KAH!

77 ulasan:

  1. Tanpa Nama16/3/13 5:53 PG

    muka hitam tp ada shadow ... tp tang badan terang da shadow... so 100% fake... bodoh punya macai umno papagomo

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama16/3/13 6:14 PG

    apa lg nak nafi.., mmg anwar tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama16/3/13 9:35 PG

      Islam tidak benarkan percaya macam ni. Ada kaedahnya. Cara ni membuatkan ada jauh pada Islam dan kabur akal fikiran

      Padam
    2. Kita jangan dangkal fikiran. Gambar atau video ini belum muktamad. Bagaimana pula 'alibi' ? Tarikh, waktu dan tempat berlaku, di mana Anwar ketika itu. Jadi tolong buktikan.

      Padam
    3. Bukan ke dulu dah buktikan.. semua alibi.. waktu, jam, jenis kereta, baju di pakai, jam di pakai, siapa ikut dan sebagainya.. kenapa masih tolak?

      jgn jd assobiyyah..

      Seorang lelaki (ayah kepada wanita yang meriwayatkan hadis) bertanya, “Wahai Rasulullah, adakah dianggap assobiyyah, orang yang sayang kepada kaum bangsanya?” Jawab Nabi s.a.w, “Tidak, tetapi assobiyyah ialah apabila seseorang itu menolong bangsanya kepada kezaliman.” (Hadis riwayat Abu Daud, Ibn Majjah)

      perbuatan kaum lut tidak diterima. Jika ada beban bukti yg tidak disenangi Anuar.. dia boleh memilih utk bersumpah.. knp sampai hari ni x bersumpah..?

      Ingat! Kita semua akan menjawab dihadapan Allah bila mana bukti tidak dilayan secara hak dan kita memilih untuk brpihak dgn org yg sgt2 diragui pendiriannya dlm semua cabang keadilan yg cuba dijalankan spt berikut.

      1. Dia x cuba saman yg sebarkan video dan hasilkan video.

      2. Dia x cuba bawakan isu ni ke muka pengadilan sedangkn dlm kes2 lain, dia berani pulak?

      3. Dia x berani bersumpah sbg jalan akhir utk nafikan dia yg dlm video.

      Jgn sampai kita semua dilaknat kerana kemaluan org lain yg x mampu dijaga tuannya sendiri.. Na'uzubillah..

      Dengan ni aku, umumkan aku x lagi mahu undi PR.. Wahai Allah ampunkan aku atas keterlanjuran lepas..

      Padam
    4. SKADAR BRPESAN2 UTK KBAIKN; Rasulullah SAW bersabda "Barangsiapa yang menutup aib saudara Muslimnya, nescaya Allah s.w.t akan menutup keaibannya di akhirat kelak." Dalam Surah al-Hujurat, ayat 11, Allah SWT dengan jelas melarang umat Islam dari menyatakan keaiban orang lain.Wallahua'lam bissawap http://mahatera.blogspot.com/2011/12/pelihara-aib-orang.html

      Padam
    5. Bodohnya yg percaya itu gmbr Anwar

      Padam
  3. Tanpa Nama16/3/13 6:32 PG

    fitnah macam orang hilang akal..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama16/3/13 6:54 PG

    ya allah..x habis2 pkai modal yg sama utk jatuhkn org. mcm ni,dunia skrg dh maju, video pn bleh edit letak muka org lain dh skrng. x heran la kalo dia edit letak muka dsai pn. aku pn pnat dh tgk porn movie umno ni. mcm ni la..sape yg wat salah lambat laun akan Allah SWT reveal gak.

    pd pnyokong tegar umno, kata lah anwar 2 bknye org yg baik sgt,ape beza ngan umno pn,aku rasa umno lg truk. ape kata kt pakat bg mandat kt pmbangkang plak. tgk mcm mana. lgpn ape yg pmbangkang janji kn lg bgus dr umno skrg. kalo dia xdpt buat,kt tuka blk bg umno naik,ape susah. ape la sterotype sgt, it's time for change!

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama16/3/13 6:59 PG

    berapa juta demer belanja utk mereka filem fitnah nie....terdeska sgt parti syaitan nie.....

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama16/3/13 7:07 PG

    Tulah..takde hujah kuat nak burukkan pakatan, asik asik dgn video lucah...memang kepala umno ni busuk! Kok ye pun anwar jahat, umno tu laaaagiiii jahat, skandal seks yg disenyapkan, senarai tak terkira, rahim tamby cik, ziana, altantuya, zahida rafik, connie kalau korang ingat lagi dgn isa samad, phewww...nak cerita panjang sangat, depa umno ni main artis glamer, ada yg dah mati pun kes mustakizah, hish...laaagiii teruk..tapi depa yg berkuasa , depa sembunyi bwh karpet, ...depa lupa sepandai pandai tupai melonpat, jatu jugak....ABU!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depa ni kaki porno... sekali-sekali teringin nak jadi director. Ada juga yang teringin nak jadi penerbit. Ada juga yang nak jadi tokey wayang (3 tokey wayang dah didenda di mahkamah). Yang jadi tukang cetak rompak pun ada (blogger-blogger jahanam pro BN). Yang percaya dan pi jaja merata tu... broadcaster. Pengulas filem selalunya jadi milik orang-orang tv dan paper pro puak setan tulah.

      Padam
  7. Tanpa Nama16/3/13 7:10 PG

    ni gambar nuar ke, gambar eskay? ke gambar jantan boroi lam video tiga tolol dulu [dah diet bagi kurus...]
    hehehehe...

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama16/3/13 7:18 PG

    Badan tegap mcm umur 20an.

    BalasPadam
    Balasan
    1. badan dsai mcm orang muda unur 20an...dah tuu...asyik keras dan tegak aje posing....mcm super impose...kalau nak tipu tuuu..agak2lah...



      Padam
  9. Tanpa Nama16/3/13 7:23 PG

    wow badan berketak bang nuar...macam ni punya sasa,,,boleh kahwin 4 nih...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama16/3/13 7:32 PG

    pd pnyokong BN, tlg la ubah wei! aku nk mrasa harga myk TURUN, harga tol TURUN. korang kaya sgt ke x kisah ngan benda 2?!! aku pernah dgr luahan seorang ibu yg ada anak yg pandai,tp bla pikir yg ank dia mybe msuk U, dia susah hati..sbbnye dia pk pasal yuran,pas2 pasal pbelanjaan yg dia kna tanggung nt. kalo pndidikan pcuma mcm manifesto pakatan dlaksanakn, adakah ibu ini perlu risau lg? brapa ramai ank2 org miskin kt lua sana yg tpaksa lupakn hasrat utk bjaya hanya sbb kos pngajian?? korang ni,cuba bg pluang kt PR. tgk mcm mana.

    katalah PR dpt mandat,pas2 x tepati janji atau wat bnda yg mmburukkn negara,masa 2 najib jd ktua pmbangkang,xkn dia akn duk diam je,btol x?jangan la duk risau sgt. korang ni sbb dh lama sgt disemai ngan mind set UMNO je yg mampu manage negara ngan baik. mcm 2 la jd nye.

    lgpn bila lg kt nk blk pd islam?? UMNO bkn 100% mngamal kn islam. akhlak ank2 muda rosak dsebabkn krg nye pnghayatan islam dlm hidup umat islam pas2 ditambah dgn suntikan benda2 melalaikn,muzik,consert dll. kt x nk sdara kt, adk bradik kt..ANAK2 kt trmasuk dlm statistik pmbuangan bayi, pnzinaan, mangsa rogol, mangsa rompak n byk bnda lain lg. hr2 dlm paper kt bca pasal pmbunuhan. mcm benda biasa je, cuba bayangkn bnda 2 jd kt kita 1 hr ni? nauzubillah!

    cepat2la kt blk pd islam,kt xkn bleh ubah bnda ni ngan cepat kalo cuma induvidu yg brubah. kerajaan kt yg kna brubah pd kerajaan yg meletakkn ISLAM sbagai asas nye.

    tlg lah wahai rakyat malaysia,brubah lah sebelum ALLAH mnurunkn bala sbagaimana ummat yg trdahulu. bila kt blk pd agama,akn ada Barakah nye. fikir2 kn lahh.. amin

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama16/3/13 7:33 PG

    Subjek utama ialah dia nk jadi pm...org camni hang nk ka? Kebenaran susah nk terima woi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama16/3/13 7:45 PG

      masalahnye mana kebenaran nye? stakat ni pn dia blum disabitkn ksalahan. dia nk jd pm ke?cnfirm ke dia yg jd pm kalo PR menang?blum tentu. silap2 pmimpin pas yg jd pm.

      jgn takut utk perubahan. benda 2 biasa la,smpai bila nk hdup mcm ni. kn best kalo harga myk turun,harga tol turun. benda bleh wat, in sha allah negara xkn muflis.

      aku nk tnya kalau lah nnt PR perintah,pas2 dia turunkn harga myk,harga tol,bg pndidikan percuma. masa 2 aku nk tnya adakah ko akn kutuk atau btima ksh?? kalo kutuk gak aku xtau nk ckp ape.

      Padam
    2. Tanpa Nama16/3/13 8:11 PG

      blas la,apsal senyap?

      Padam
    3. Tanpa Nama17/3/13 8:52 PG

      anon 16/3/12 7.33 pg tu tgh meneran tahi nak keluar...psl towker dia x bagi duit leer psl dah menulis komen bodoh dia tu? amacam nak jawab? otak dia dah jatuh cam tahi dia la..x gitu ke?

      Padam
    4. dia takut nk jawab "aku tetap x suka PR walaupn myk turun" hahaha!

      Padam
  12. Tanpa Nama16/3/13 7:37 PG

    syaitan memang suka melagakan...manusia.manusia yang jahil dan kafir saja yang suka buat macam ini.

    BalasPadam
  13. Biaq Pi La Mangkuk16/3/13 7:38 PG

    Tahap mcmni bahalul nya pencacai Nuar... apake buta dah tak kenal pemimpin sendiri...

    Bahalul... dia sedap mnguntit pnyokong kaki pmbelit...

    Sedap... sedap...

    Bukale minda mangkuk sekalian jgn asyij nk mnyalahkan UMNO. Buta hati tu nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama16/3/13 7:51 PG

      kt org x menyalahkn UMNO. kt org cuma nk bg peluang for better government. sbb ape yg PR nk bg lbh baik,ape salahnye nk try,bkn PR bleh perintah smpai bla2 kalo dia xdpt tunai janji. plg lama pn 5 tahun,btol x?jgn emo sgt, cuba bfikiran trbuka

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. hoiiii...mangkuk ayun...liwat 1..liwat2 dah terbukti fitnah...buat lagi liwat 3..semuanyer video bodoh....sampai seratus kalipun korang keluarkan.....aku tak percaya...sbb korang mmg kaki fitnah.....buat aper percaya.....aku bukan lembu kak ijat....

      Padam
    4. Tanpa Nama17/3/13 8:56 PG

      biaq pi la mangkuk tu mmg mangkuk- sedara cawan tu yg bahlol tu= mangkok cawan nie tulis"Bukale minda mangkuk sekalian jgn asyij nk mnyalahkan UMNO. Buta hati tu nanti"

      umno nie dah buka mata ke? asyik lagi main sondol menyondol cam babi? suruh dia buka mata bagi keadilan..adil ke sekarang nie? barua umno?
      dgn sapa ko belajar=mamakutty kerala mari..sah la ko nie keturunan sama dgn mamakutty kerala mari tu!! cam na x salahkan umno anjing tu=55 merdeka=banyak bende x berfaeadah yg dibuat=ketirisan lagi byk dsbnya! ko pun tahu ttg bende tu=tapi buat2 x tahu or x nak amik tahu! psl ko mangkuk cawam kan?

      Padam
  14. Nampak macam Anwar tapi bukan Anwar sebab jam omega ada dalam simpanan saya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah hujah yg kau ada. Aku nk tanya sikit.. hujah kau ni utk tarik org pr sokong bn ke atau utk kekalkan sokongan bn? Aku rasa utk kekalkan sokongan bn kau berjaya lah..

      Padam
    2. Tanpa Nama16/3/13 8:04 PG

      aku rasa dia bgurau je 2. maksud dia,dia nk ckp 2 bkn anwar. plik kn? lpas je kes liwat II xbjaya,kua plak video ni. kalo ikut pemikiran aku la. bnda ni mcm dirancang. lgpn x heran kalo video ni fake. zaman skrg mcm2 bleh wat. kt lua nu kt xtau. aku pnah tgk cite laverage,dia edit video. ni pn salah 1 la kot. x mustahil kn?

      Padam
    3. Tanpa Nama16/3/13 9:16 PG

      Wan, penganutPas tu menyindir je tu...hahahaha...tapi apa2 pun teruskan menyokong Pakatan. Kalau Pakatan buat taik bila memerintah kita kecam juga...itu baru betul...kan???

      Padam
  15. Dah terang2 najib skandal ngan altantuya .. hati kau x celik plk..

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama16/3/13 7:58 PG

    lupakn pasal skandal sex, lupakn pasl altantuya. skrg ni we seek 4 better government. ape yg djanjikn,kalo dtunaikn, itu la yg akn kt dpt,skrg ni tawaran sape yg lbh baik?x tunai kt tuka blk,xpn wat parti lain,snang. ape komplex sgt pk

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama16/3/13 8:25 PG

    Dah sah aijuburi dalam gambar tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Janji pangkah pakatan, no for bn lahanat

      Padam
    2. Tanpa Nama16/3/13 8:32 PG

      ape la ko ni mencarut. yg hr 2 kua yg boroi. pas yg boroi xbjaya, kua yg x boroi lak,tp bdn ketak2. btol2 amatur pnya yg tukang edit. sian aku tgk. mcm ni la,kt tgk jela ksudahanye nanti

      Padam
    3. Tanpa Nama16/3/13 8:41 PG

      ini rupa papagomo aje.mak papagomo ni menutuh dgn babi tusebab jadi papagomo perangai macam babi

      Padam
    4. I dont want anwar. What i need is new gov. with better policy n better visions

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. bangang..yang tu nampak sangat Anwar..yang Najib terang2 lagi bersuluh dengan Altantuya tak nampak pulak?? Dasar mentaliti low class puak2 Umno ni..Elok la, dari big boss pangkat Menteri sampai macai baling teloq, suma bangang macam LEMBU..kah kah kah!!

      Padam
  18. Tanpa Nama16/3/13 8:40 PG

    ada lg yg masih nak percaya. ? hebat..hebat..patot fitnah berleluasa.

    sehebat2 rancangan umno, syaitan dikenali, hebat lg rancangan Allah. kita sama2 nantikan.

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama16/3/13 9:14 PG

    Pelik. Satu dlm seribu era ini gambar black white. Budak 3 tahun tak nak tengok. Ok. Tunjukkan gambar and muka dia secara jelas. Kalau ini nak buat kami sokong BN tak payahlah. Tambah benci dgn cara ni.

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama16/3/13 9:19 PG

    Hai. DSAI dah balik jadi org muda. Tenguk susuk badab dia. Memang hebat orang yang bernama Anwar. Bila jumpa pompuan tukar jadi muda.

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama16/3/13 9:27 PG

    Macam ni perangai hangpa. Melayu akan terus layu dan dipergunakan oleh bangsa lain seperti mamak India .. hidup atas duit fitnah , kecil main api kampong tergadai ada ugama letak dibawah .Maseh tak percaya pada akal sendiri. tapi percaya pada sentimen alam fantasi........

    BalasPadam
  22. Tanpa Nama16/3/13 9:42 PG

    Filem paling buruk dan mendapat kutipan paling rugi di dunia. Liwat1 , 2 dan 3. Klau org asli afrika blhlah kau tipu bro

    BalasPadam
  23. Minggu depan aku gerenti ada klip DSAI main ngan binatang lak....

    BalasPadam
  24. dolu porut boncet..sekarang perut bergetah macam hak hogon...tapi kepala masih sama macam yang porut boncet edisi lama....saya percaya gambar ini betul dan benar...benar benar dan betul betul fake jika dikaitkan dengan seorang tokoh politik yang semua kesalahan paling buruk di Malaysia adalah salah beliau....wakakakakaka...

    BalasPadam
  25. Ni semua kje orang yg nk membodohkn kita. Siapa yg biasa tengok citer avatar mereka akn tau bhw semua bende ni boleh dibuat dgn teknik perkomputeran terkini dlm dunia perfileman. Tengok hero citer avatar yg duduk atas kerusi roda n kedua2 kaki dia kicik. Semua tu teknik perfileman. Dia manusia normal n boleh berdiri n berjln mcm kita semua. Bkn duduk atas kerusi roda. Tambah la nk buat muka mcm sesiapa pun. It is not a big issue. Bayar jea. Nak buat muka Najib berskandal pun blh. Cuma PR bkn ada duit nk buat gitu n bkn keje PR buat kje memfitnah cara ni. UMNO bolehla sbb dia parti songlap n parti syaitan kata Mahathir.

    BalasPadam
  26. hehe.,bila tang nuar semua tipu,bila umno je semua betul.,apa pn sory la utk pm yg tiada moral..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak buat macam mana umno memang selalu di tempat yang salah. Kalau duduk di tadika dialah budak paling nakal. Kalau di neraka,dialah yang paling dalam.

      Padam
  27. Jom nyanyi nakkk...

    Tanya sama pokok
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab pokok
    Anwar yang goncang

    Tanya sama nuar
    Apa sebab goncang
    Nanti jawab nuar
    Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

    corus

    (Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

    Awwuuu ... awuuuu...

    (repeat)

    corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
    lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni la species yang dilahirkan oleh UMNgok. Dalam kepala yang dia tau sex. Kesian.... Makin dibuat makin orang tak percaya dengan UMNgok dan Be End. Tu yang tak berani nak bubar parlimen sebab tak yakin nak menang. Mana ada telor pemimpin2 UMNgok. Mentekedarah duit rakyat tau la dia. Haramjadah punya parti perkauman.

      Padam
    2. macam abang anwar saja..betoi la tu..hahahaha

      Padam
  28. Apapun yg UMNO cuba lakukan, pasti takkan berjaya .... kerana Allah dah tentukan HayatNya cukup sampai di sini. Umat LUTH ini dah sewajarnya kita pupuskan dari bumi Malaysia ini. Marilah semua umat ISLAM, kita kuburkan mereka sedalam2nya.

    BalasPadam
  29. aman malaysia16/3/13 2:31 PTG

    bila najib dituduh membunuh altantuya... puak ni ada bukti ke... sekadar bukti cakap dgn akuan bersumpah yg berlawanan. atau sumpah pi bala bersaksikan kitab sucinya..(sedangkan anwar sendiri takut bersumpah). bila ada gambar yang hampir 99% menyerupai anwar dengan aksinya... puak ini dgn pantas menolak bukti tersebut. mana lebih afdal, menuduh dgn bukti atau hanya berdasarkan dengar cakap( inisama dgn fitnah) .... fikir fikirlah.........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau Anwar bersumpah nafikan semua ni, hangpa puak-puak UMNO akan senyap ke? Atau melalak lagi kuat macam setan kena jirus dengan air yassin?

      Sorry tak ada empat saksi yang adil untuk yang melihat aksi itu berlaku.

      Padam
  30. Memang bukan Najib yg bunuh. Bodoh ke Najib. Pegang pitol pun belum tentu betul. Tapi kenapa Sirul yg bunuh. Siapa Sirul?

    BalasPadam
  31. Puak-puak pro umno dalam ni, dari hangpa semua bising menegak benang yang basah. Apa kata hangpa semua pakat-pakat tolong cari teloq Najib. Lagi tak jumpa teloq tu, lagi tulah dia takkan bubar parlimen. Atau hangpa pun memang tak mau bubar parlimen sebab takut sorru miss???? Jadi hangpa sorok teloq dia????

    BalasPadam
  32. Confirm Jantan tu memamg Abg NON...sori kak Jijah dah trlambat nak jelousssss... au aku tak rela...jantan dgn jantan...eeee.

    BalasPadam
  33. menatang babi ja layak bagi hangpa pencacai najis

    BalasPadam
  34. Ya Allah, jika benar ini Anwar, Engkau hancurkanlah semua di dalam Pakatan Rakyat dan semua yang menolak bukti-bukti ini dengan bersilat lidah sehancur-hancurnya.. Jika ia bukan Anwar, Engkau tunjukkanlah kebenaran dan engkau hancurkanlah mereka-mereka yang membuat fitnah ini sehancur-hancurnya.. Ameen Ya Allah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2la yg sbaik2nya. dunia ni pnuh ngan fitnah. xtau sape yg btol. mgkin BN ada yg btol nye. PR pn ada yg btol,ada yg slah.

      bg aku peranan pmbangkang mmasti kn BN lebih bhati2 dlm tndakan n x trlalu brmaharajalela. kalo korang perasan, lpas kbangkitan rakyat ni,BN mkin kencang bg itu,bg ini utk rakyat sbb dorang dh takut.

      Padam
  35. Bagaimana penceroboh dari sulu terlepas ke filipina ?? Lihat lihat

    BalasPadam
  36. Video dia zaman muda dulu kut... baru tayang

    BalasPadam
  37. Gambar gambar ni, bagi aku dalah pornografi untuk orang orang tua yang dah mati pucuk..Bagi orang muda aku suggest tengok je porno kat alam siber...tau cuba tanya Ah Meng kat Petaling Street tu,ada lagi tak jual video porno yang belum dirampas PDRM.

    BalasPadam
  38. jangke hayat bg bn umno hanyelah jubo,jubo,jubo dn jubo,hidup mlayu.

    BalasPadam
  39. tujuan 1 . Jangan anuar jadi perdana menteri.
    tujuan 2 . kalu kau orang percaya ok
    tujuan 3 . tindas kau orang semua la kah.kah.kah...
    tujuan 4 . yg fitnah dapat wang.pokcik kaya...la
    tujuan 5 . BN perintah(dlm tv bn betul yg buruk ............................pembangkang) ini lah demokrasi beb.( mereka adalah keldai...kah.kah.kah

    BalasPadam
  40. fitnah n umno spt kuku n isi cukuplah ingatlh mati hampa pn nk mampos takutlh pd allah jgn jadi wang sbg tuhan jgn guna wang haram mmfitnah utk ank2 hampa mkan

    BalasPadam
  41. Tanpa Nama17/3/13 7:56 PG

    Tak sanggup nak jadikan Anwar sebagai PM. Apalah yang akan terjadi kalau Anwar jadi PM? Bertambah mudah dia melepaskan tuntutan nafsunya dengan sokongan ahli-ahli PAS. Dah pasti kumpulan songsang ini akan dibela dan diberi peruntukkan dlm pembentangan kewangan bajet nanti. Ketika itu negara kan ditimpa berbagai-babagai bala dari Allah. Barulah rakyat akan sedar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama17/3/13 9:04 PG

      sekarang yg ada nie bukan bala ke biol? gi ngaji dulu sblum ko komen cam biol? yg ko tahu bala=balaa gempa bumi, banjir etc itu yg ko nmpk yg ko x nampk? ko letak dlm tulur ko? bangang punya biol sekor nie?
      tu la aku ckp gi ngaji dulu= ini sibuk ko ngaji keyboard nie aje..biol!!
      yg banyak bala sejak dulu sapa perintah nie rakyat x sedar-ko dan keluarga ko yg bahlol tu x sedar=mmg ko biol? biol yg serupa kaldai!

      Padam
  42. As salam Saudara Biaqpila & Pengunjung Blog Biaqpila,

    Ini semua auta pencacai umno/bn. Buktinya ada dijelas di blog saudara GB : http://greenboc.blogspot.com/2013/03/edisi-kantoi-rambut-pelaku-itu-di-belah.html

    suasanapolitikmalaysia@blogspot.com

    BalasPadam
  43. Bodoh punya video... macam taik ayam - ada hitam ada puteh...macam ni punya video pun nak tunjuk kat orang...bodoh punya mangkuk ayun yg buat video ni nak tipu pun guna la otak...dasar tadak otak

    BalasPadam
  44. alahai mameli dah jadi saksi cn afgani dah cabar adi awang pasal dana memali makan harta anak yatim yang paling parah yb zul kulim kata mati sia-sia ( lebih krng mati katak le tu ) dimemali sapa nak tanggung sekarang ni???adi awang pun dah ckp baru baru ni boleh aibkan pemimpin kalau akhlak dah rosak conto mudah bang non( bang non x pernah masuk PAS tapi PAS huru hara kena kerja kan proksi yahudi anwar ...FAKTA tu ) nak tggu pilihan raya minggu depan je lagi dah tak Kelantan jatuh pada BN tungguuu....masa memunggu PRU ni jom ita nyanyi nakk ...

    Tanya sama pokok
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab pokok
    Anwar yang goncang

    Tanya sama nuar
    Apa sebab goncang
    Nanti jawab nuar
    Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

    corus

    (Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

    Awwuuu ... awuuuu...

    (repeat)

    corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
    lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama18/3/13 2:31 PG

      tanya sama najib apasal kepala pening
      nanti jawab najib puki rosmah bau hancing

      lalalalalalalala....

      Padam
  45. Tanpa Nama18/3/13 8:59 PG

    Aku tak nak belah mana pun... Yang penting ada diberi ALLAH akal untuk fikir mana yang baik dan mana yang salah. Secara ljiknye, Liwat 1: ternyata anwar menang apabila MAHKAMAH buat keputusan DSAI tidak bersalah, walaupun terusungnya tilam besar ke mahkamah. Liwat 2: Datangnya dajal si Shaiful mengaku diliwat DSAI dan buat sumpah laknat di Masjid Kuala Lumpur. Itu pun Mahkamah mengatakan DSAI tidak bersalah. Timbul Video lucah dan disuruhnya rakyat tonton dan TV3 lah antara media massa yang paling sebuk menyiarkannya di TV untuk dipertontonkan pada rakyat. Menyampah! Sebelum masuk Liwat 3, Bapa si Dajal Shaiful menyatakan bahawa itu merupakan suatu konspirasi untuk menjatuh dan mengaibkan DSAI. Selang berapa hari timbul Liwat 3: Gambar DSAI yang terang-terang nampak hambar...... mana tidaknya, badan putih muka hitam..... apalah bangang sangat org yang buat gambar ni..... malas nak coret panjang-panjang....... ada akal cuba renung-renungkan....... Apa pun PR pilihan ku. Takbi!

    BalasPadam
  46. Aku betul2 heran cm mana la korang boleh x prcaya...dah terang, jelas dan nyata ianya dsai...Klu korang nak tau filem terbaru ni dibuat spls china doll tu... Aku yakin 110% !!! Cuma dlm filem ke-2 ni dsai dh upgrade badan, dia dah pegi gym. Ini krn filem prtama gagal mndapt sambutan disebabkan perut boroi di samping sound system fail....korang kena percaya sbb ini mmg kajian secara intelek yg aku buat brsama grup intelligent aku kikiki....
    satu lg yg paling tragis ialah trgedi lahad datu, sedap2 je org tuduh umno dan ada gak yg tuduh dsai...keje2 camni biasanye keje2 org trdesak dan nazak dimana bila kalah nnt akan ada 1001 rahsia yg kantoi....dan rasanye byk lagi fitnah dan perkara2 sensasi akan ditimbulkan oleh kumpulan yg dh nazak tu nnt sbb pru13 dh dekat...kumpulan mana yg NAZAK tu lu pikir la sendiri...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive