Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mac 25, 2013

PAPAGOMO DAH GOYANG BEB!!!


Pemfitnah Itu Pendek Umur, Kini Papagomo Cipta Alasan Untuk Tutup Blognya

Pada 16 mac, Wan Azri a.k.a papagomo mencabar anwar ibrahim supaya menyaman beliau, kemudian sesudah itu anwar menfailkan surat saman berjumlah RM 100 juta,pada 20 Mac, bloger anak anak muda malaysia mendedahkan wajah sebenar Wan Azri ini.

Kemudian, pada 21 mac, Wan Azri a.k.a papagomo telah menafikan beliau adalah wan azri dan menafikan sekeras kerasnya kononnya beliau di fitnah sebagai papagomo.

Semalam pada 23 mac bloger era pasca mendedahkan pula bahawa papagomo, 99% adalah Wan Azri Wan Deris, bekas anggota polis yang di jatuhi hukuman 8 bulan penjara kerana aktiviti rasuah dan salah guna kuasa.

Dan hari ini, setelah pendedahan demi pendedahan di lakukan oleh blog era pasca ini,papagomo telah dengan terpaksa menipu dan membohongi seluruh rakan rakan blogernya, kononnya blog lucahnya itu telah di godam dan bakal di rampas dan ditutup oleh encik lebai google.

Lawak antarabangsa ini adalah rentetan siri pendedahan Wan Azri atau papagomo oleh pelbagai bloger pakatan rakyat dan beliau juga sudah menjangka bahawa beliau sudah tidak dapat lari lagi dari saman ini, wajahnya sudah di ketahui, bukti bukti kukuh juga sudah di lampirkan, dan peguam peguam juga sudah meneliti setiap fakta yang di berikan.

Untuk mengelak saman RM 100 juta dari anwar ibrahim dan RM 100 juta dari Husam Musa, papagomo terpaksa berlakon kononnya blog lucahnya telah di godam, seterusnya beliau akan menutup sendiri blog itu supaya masalah saman selesai dan akan di angkat sebagai hero oleh bloger pencacai Barisan Nasional yang lain kononnya haker PR berjaya mengodam blog lucah itu.

Jika ini berlaku, dia bukan saja dapat membodohkan penyokong dan bloger bloger umno yang lain, malahan dengan perdana menteri najib razak sekali menjadi bodoh di bodohkan oleh Wan Azri yang terdesak mahu lari menyelamat diri dari saman maut ini.

Apabila blog sudah di tutup, maka bolehlah Wan Azri ini lari dari masalah ini, psikologi
dari bloger Pakatan Rakyat telah menyebabkan beliau tidak boleh melelapkan mata
dan tidak mampu berbuat apa apa, serta menerima tekanan yang kuat akibat dari fitnah
yang di ciptanya sendiri.

Menerusi ajensi berita fakap EP, Dr @tiewnama telah mendapat maklumat bahawa, peguam Husam Musa dan Anwar Ibrahim telah mendapatkan maklumat dan bukti terperinci mengenai papagomo dan segala bukti yang berfakta telah di ambil, dan bersedia untuk membawa Wan Azri a.k.a papagomo ke mahkamah untuk di adili.

Berdasarkan writ peguam, Wan Azri, jika di dapati bersalah, beliau akan di penjarakan selama 10 tahun bagi 1 kesalahan dan 5 sebatan bagi kesemua kesalahan, beliau juga akan di arahkan membayar saman RM 100 juta itu dalam bentuk apa pun.

Dan yang sangat membimbangkan beliau yang hampir separuh mati kerana terlalu takut adalah, saman ini berdiri bukan hanya 1 saman tetapi 2 saman fitnah dari ANWAR IBRAHIM dan HUSAM MUSA.

Mungkin juga selepas ini di jangka beberapa lagi pemimpin Pakatan Rakyat akan mengambil tindakan yang sama.

Nantikan langkah seterusnya..




                                

Perkataan kucing yang bernama ''LUCY'' itu membuktikan bahawa papagomo 
a.k.a wan azri 100% adalah pengendali blog lucah dan fitnah papagomo.com


Salah 1 bukti kukuh ini akan membawa kepada penjara dan RM 200 juta saman
fitnah dari 2 pemimpin Pakatan Rakyat.


sumber: erapasca.com




KEKEJAMAN PAPAGOMO TERHADAP SEEKOR KUCING






Aku tidak lah nak bersangka tak baik pada papagomo nieh.

tp aku nak tanya pada pencinta kucing

kenapa kita perlu cukur bulu kucing

bg aku ini zalim, kesian kucing tu yg fitrahnya berbulu

tentu dia sejuk dan sebagainya

klu aku salah, dan ada alasan kenapa perlu di benarkan bulu tersebut di cukur tolong beritahu aku fb Sabrina



ULASAN GB


Orang yang memfitnah dan kejam dan makan hasil yang haram hidupnya tidak tenang dan umurnya tak panjang.

Termasuk sekalian blogger pro-UMNO, menteri-menteri dan media pencacai UMNO seperti BERNAMA, Utusan, RTM, TV3 dan lain-lain.


Mereka akan menerima hukumman Tuhan sepertimana janjiNya:


Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10


greenboc


5 ulasan:

  1. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama25/3/13 9:37 PG

    mengapa tidak kita berjuta2 rakyat malaysia ni..
    ramai2 menyamannya sorang sringgit...?

    BalasPadam
  4. Silap2 ex wife dia sendiri yg jadi saksi kes kena saman dia nanti. Satu duni dh tahu hal dia dan bekas isteri dia. hahaha

    nak lari mana papagomo, dunia ni kecik aje..

    BalasPadam
  5. Silap2 ex wife dia sendiri yg jadi saksi kes kena saman dia nanti. Satu duni dh tahu hal dia dan bekas isteri dia. hahaha

    nak lari mana papagomo, dunia ni kecik aje..
    Balas http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive