Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Julai 09, 2013

AKSI BAJU TERSELAK NAMPAK PUNGGUNG



Rasanya ramai lelaki yang sembahyang memakai seluar jeans pernah merasai keadaan seperti diatas. Seluar akan terlondeh sedikit apabila sujud dan mengakibatkan aurat kita iaitu bahagian punggung terbuka. Banyak kali juga time sembahyang jumaat terutamanya aku jumpa benda ini, kalau nampak seluar dalam atau boxer kira ok lagi lah kan. Tapi ini tak , siap ada yang nampak lurah buntut itu, atoyai!

Kalau ikut cara aku nak mengelakkan benda tak sepatutnya nampak senang je, korang tuck-in je baju itu dengan seluar jeans. Settle kan.

kredit surau dataran pahlawan.

fid

Ikuti penjelasan USTAZ AZHAR IDRUS:



RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

2 ulasan:

  1. mohd azrul9/7/13 11:37 PG

    aurat patut dijaga dlm solat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama9/7/13 7:15 PTG

      Bkn dlm solat jer kena jaga tp sentiasa d dlm kehidupan kta seharian, baik lelaki lebih2 lg perempuan..

      Padam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive