Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Julai 19, 2013

JENG!! JENGGG!!! JOM TENGOK SIAPA SUAMI ABBY




Selepas berita perkahwinan Abby Abadi secara tiba-tiba meletup dan menjadi hangat hari ini, sudah tentu persoalan yang bermain di fikiran ramai ialah siapakah lelaki itu?
Sebelum ini pernah timbul cerita seperti Abby mungkin kembali kepada Norman tetapi tidak pula mengenai seorang lelaki baru.
Sebenarnya, lewat seminggu lalu, Abby Abadi telah memuat naik status yang membayangkan hatinya berbunga-bunga menerima kehadiran seseorang dalam hidup.
Bersama gambar sebentuk cincin yang cantik tersarung di jari manis, Abby menulis:
Sehebat mana kita merancang,

Selama mana kita menunggu,

Sekeras mana kita bersabar,

Sejujur mana kita menerima dirinya,

Jika takdir ALLAH menentukan kita bukan dengan dirinya,

Kita tidak akan bersamanya.

Jika ALLAH telah menuliskan jodoh kita dengan dirinya,

Kita tetap akan bersama dirinya,

Kerana tulang rusuk & pemiliknya,

tidak akan pernah tertukar

& akan bertemu pada saat yang tepat.

Menurut ilmuNYA,

tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah dirancang &sebaik-baik yang dirancang dari ALLAH jua.
Ps: ‘berita bahagia’ ini akan Sy umumkan nanti… Doakan
Turut dimuat naik, gambar seorang jejaka kacak menghulurkan jambangan ros. Rentetan daripada pos ini, ada pengikut Instagram Abby meneka lelaki istimewa yang berjaya merebut hati Abby adalah seseorang yang pernah diperkenalkan Abby di laman Instagramnya sebelum itu.
Berikut kapsyen gambar Abby ketika memperkenalkan jejaka dalam usia 20-an tersebut:
abby2
Ini pembantu tadbir di #SyuhadaKasihAbadi kita. Farhan namanya, org Kelantan. Janji dah semua kerja dia buleh tolong… bgtau jer…. orite!! Sy minta jaga Sy nnti, ngeee!! hehe.. Status: Nk kahwin sgt dah dgrnyaaa.. huhu… Semoga impian terlaksana.
abby-610x610 abby1
Hari ini, terkuaklah kisah sebenar apabila Abby mengakui sendiri, dia sebenarnya sudah 12 hari bergelar isteri.
Dan lelaki baru dalam hidupnya tak lain tak bukan, pembantu tadbir butiknya sendiri yang diperkenalkan sebelum ini.
Maknanya ketika gambar dan status atas dimuat naik, ‘nak kahwin sangat dah’ yang dimaksudkan oleh Abby pada Farhan adalah mengahwini dirinya sendiri!
Apa pun, selamat berbahagia kami ucapkan pada Abby. Semoga perkahwinan kali ini dirahmati dan memberikan kebahagiaan sampai jannah buatnya.

Oleh: REM RAMZI

mynewshub

RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

4 ulasan:

  1. semoga berkekalan.harap2 jgn kahwin mutaah plak seperti yg dihalalkan oleh puak syiah yg sekrg terdiri dr ahli2 PAS...

    BalasPadam
    Balasan
    1. PATUTLAH UMNGOK SESAT LAGI MENYESATKAN.... kalau takder kuasa di Msia ni habuk pun tarak.. TONG KOSONG... cakap takdak FAKTA .. SEMUA AUTA...

      Padam
    2. PATUTLAH UMNGOK SESAT LAGI MENYESATKAN.... kalau takder kuasa di Msia ni habuk pun tarak.. TONG KOSONG... cakap takdak FAKTA .. SEMUA AUTA...

      Padam
  2. salam admin . saya nak exchange bloglist dengan admin boleh ? pautan link admin sudah saya masukkan dalam bloglist saya ..http://zamrispoon.blogspot.com

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive