Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Julai 07, 2013

LAWAK AHAD: SELUAR DALAM



Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid indonesianya...

Maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan suasana..

Maka bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya.."Apa hal ni!!!!! Yang... . kenapa bising2 ni"...

Jawap si isteri dgn nada marah... "ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti yang curi seluar dalam Gucci i yg mahal yg i beli kat Beijing tuhh!!! "

Disambut pulak oleh si suami ... ." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising se kawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yg lebih mahal dan seksi lagi... "

Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau... . 10 helai!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)"

Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi... dgn suara yg lebih lembut lagi ,si suami bertanya..."betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat... .kamu mesti bercakap benar!!!"

Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah." tapi... tapi... tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! "

7 ulasan:

  1. Tanpa Nama7/7/13 9:12 PG

    Suami...kantoi...ki7

    BalasPadam
  2. kantoiii..depan bini lg...

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama7/7/13 1:48 PTG

    Lawak terbaik.......

    BalasPadam
  4. Aduhi... pecah tembelang...kihkihkih

    BalasPadam
  5. Aduhi... pecah tembelang...kihkihkih

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama7/7/13 8:55 PTG

    janganla isu sensitif pak stopa

    BalasPadam
  7. gambar tu agk2 la ckit bro..bodoh pny admin..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive