Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Disember 01, 2009

Penyokong Umno/ BN Kelantan Pula Akan ‘Berarak’



KUALA TERENGGANU - Selepas penyokong Umno dan Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang berarak ke Dewan Undangan Negeri, penyokong Umno dan BN Kelantan pula dilaporkan akan berbuat demikian hari ini 1 Disember.

Tindakan ahli dan penyokong Umno/ BN mencerminkan kekecewaan mereka yang tidak dapat dibendung lagi, ekoran pelbagai isu penyelewengan dan salahguna kuasa yang didedahkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat.

Parti-parti komponen utama BN termasuk Umno, tidak putus-putus menghadapi masalah dalaman sejak mengalami kekalahan teruk dalam pilihanraya umum Mac tahun lalu.


Yang terbaru, mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir berkata, beliau diberitahu oleh bekas pemimpin kanan Umno bahawaparti itu telah menjadi 'Busuk Sehingga Ke akar Umbi'

Berikutan isu yang digembar-gemburkan, sumber media baru Kelantan memberitahu, satu perarakan akan diadakan oleh ahli-ahli Umno dan BN dihadapan pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri, Kota Darul Naim, hari ini.

”Mereka dikatakan akan berhimpun dan menuntut Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Dato’ Nik Aziz Nik Mat meletakkan jawatan,”kata sumber tersebut.

Beliau memaklumkan tunjuk perasaan di Kota Bharu itu akan bermula pada jam 10 pagi, namun tidak memberitahu berapa ramai yang berhimpun.

Semalam, 100 orang ahli dan penyokong Umno/BN telah bertindak liar (gambar) , membakar dan memijak gambar Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng di hadapan bangunan Dewan Undangan Negeri (DUN) semalam ketika berlangsungnya sidang DUN di Georgetown

buletinonline


Menambahkan Pendapatan Dengan Team Kami
Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive