Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, November 29, 2010

Kemaluan Dilekat Gam


Gambar Hiasan
Tiga wanita yang berang kerana ditipu bertindak melekatkan kemaluan seorang lelaki, Donessa Davis di atas perutnya dengan menggunakan gam di sebuah motel di sini, lapor sebuah akhbar semalam. Tindakan itu diketuai oleh isteri Davis iaitu Tracy Hood-Davis yang mengetahui perbuatannya yang meniduri beberapa wanita lain.

Hood-Davis menghubungi tiga wanita iaitu yang pernah tidur bersama suaminya iaitu Therese Ziemann, Wendy Sewell, dan Michelle Belliveau supaya merancang untuk melekatkan kemaluan Davis dengan gam.

Ziemann kemudian menghubungi Davis supaya datang ke sebuah motel di Chilton, Amerika Syarikat (AS) dengan tujuan untuk mengurutnya. Davis turut membenarkan tubuhnya diikat dan matanya ditutup dengan kain. Ziemann kemudian membuka pintu motel itu bagi membolehkan Sewell dan Belliveau masuk dan mereka melekatkan kemaluan Davis.

Davis dibebaskan selepas dia menjerit manakala tiga wanita itu melarikan diri dengan mencuri telefon bimbit, dompet dan kereta lelaki itu. Polis kini sedang mencari isteri lelaki itu yang kini menghilangkan diri selepas merancang perbuatan itu. Tiga wanita yang melekatkan kemaluan Davis itu dibebaskan dengan ikat jamin selepas mereka ditangkap polis. - Agensi




KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive