Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, November 24, 2010

Wanita Pemburu Air Mani

Di England, seorang wanita bernama Lara Carter yang berusia 25 tahun mengaku menjadi seorang 'pemburu sperma' dengan meniduri 20 lelaki yang baru dikenalinya di bar sejak tahun 2009.




Lara menjadi pemburu sperma kerana mempunyai keinginan yang kuat untuk mengandung. Menjadi pemburu sperma menurutnya juga lebih murah kosnya daripada mencari penderma sperma yang memerlukan kos 2.000 poundsterling untuk satu penderma Kos itu akan terus bertambah jika satu penderma itu gagal. Wanita ini aktif menjadi pemburu sperma ketika sedang dalam masa subur. Dengan menggunakan bantuan alat yang membolehkanya mengetahui masa suburnya.


Maka ketika itulah dia akan berpura-pura mabuk dan menunjukkan keinginannya berhubungan seks dengan laki-laki yang ditemuinya. Lara mengaku hanya minum minuman ringan agar tak mabuk. Jika laki-laki tersebut ingin menggunakan kondom, maka ia akan memberikan kondom miliknya yang sudah dibuat lubang.


Lara begitu bersemangat ingin hamil dan punya anak kerana melihat 17 dari 20 rakan sebayanya sudah mempunyai anak. Namun masalahnya Lara belum memiliki suami dan mampu bayar penderma sperma, sehingga akhirnya memutuskan untuk menjadi pemburu sperma.








malaysiasensasi


1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive