Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, November 19, 2012

DOA BAGI LINGKUP UMNOBN TAPI ASAN ALI YANG KEPANASAN?


DEY MACHA!!!
MOHON ASAN ALI COOL
PASAI DOA TU BUKAN UNTUK DIA
TAPI UNTUK LINGKUPKAN UMNOBN
APAHAL DIA PULAK DOK KALUT
TAK PASAI-PASAI
MACAM CACING KEPANASAN
KAH! KAH! KAH!




Doa 'KO BN' boleh bawa perpecahan dahsyat

KUALA LUMPUR - Tindakan Pas mengadakan solat hajat dan doa supaya Umno dihancurkan boleh menyebabkan perpecahan lebih dahsyat antara umat Islam di negara ini, kata Datuk Dr Hasan Mohamed Ali.

Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor ini berkata, tindakan Pas itu lahir daripada pemikiran sempit dan dikhuatiri akan dicontohi anggota parti yang taksub dan mengamalkannya di tempat masing-masing.

"Kita boleh membuat jangkaan bahawa sesuatu yang jauh lebih buruk akan berlaku di kalangan anggota dan penyokong dua parti terbesar yang mewakili Melayu/Islam seandainya kebodohan ini terus dilindungi dan dipertahankan," kata beliau yang juga Presiden Jalur Tiga dalam kenyataan di sini, hari ini.

Beliau mengulas tindakan Pas yang mengadakan solat hajat dan berdoa - 'KO BN' supaya Umno dan BN hancur di Stadium Sultan Muhammad IV Jumaat malam lepas yang dipimpin adik kepada Mursyidul Am Pas, Nik Razi Nik Mat sempena perhimpunan anjuran parti pambangkang itu.

Hasan turut bimbang akhlak yang ditunjukkan pemimpin Pas yang bergelar ulama itu dicontohi generasi muda Muslim dan generasi akan datang dan membawa kesan buruk berganda kepada umat Islam di negara ini.

PAS patut sedar kemenangan mereka pada pilihan raya umum ke-12 pada 2008 didokong bukan sahaja oleh anggota mereka, tetapi atas sebab-sebab tertentu, oleh penyokong dan anggota Umno, katanya. - Bernama

SH

4 ulasan:

  1. kenapa semau komen nk kena pggil org2 melayu yg xsehaluan dgn pas sbgi dey macha? dah sesat sgt dah kau ni.. ke kau orang dah jadi lembu macha2 mcm tambiga, irene, rajagopal dan karpal singh. ayoo rela mengkafirkan saudara seugama dan sebangsa dan seketurunan sendiri dan mengikuti kata2 kafir2 harbi kat malaysia ni. nilah golongan penghancur umat islam dari dalam. ya allah kau binasakanlah puak2 ni dan berikanlah petunjuk kepada mereka. amin ya rabbal alamin.

    BalasPadam
  2. entah kau ni india. konon berlakon sebagai melayu, kalau dapat tau siapa kau, memang mati kena sembelihlah kau.. bersih ape, ni politik kotor. tajaan puak kafir. kafir tu bersih celah mana, hati mereka dipenuhi taik. yg pergi ikut buat ape? puik..

    BalasPadam
  3. Gila ka apa pengkomen atas nih? Meraban semacam ja.... Rileks la bro...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melayu bukan ameno24/11/12 5:56 PG

      Aku ingat orang ameno ni setakat bodoh aje, rupanya ada jugak yg giler...tulah, asik mentekedarah duit rasuah ajer..nilh jadinya..

      Padam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive