Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, November 30, 2012

GAMBAQ PALING NGERI PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012


DEY MACHA!!!
INILAH DIA SPESIS MELAYU UMNO TERAKHIR
YANG MENANGIS AKAN PEMERGIAN UMNO
KAH! KAH! KAH!

KESIAN LA ATOK NI
DITIPU DAN TERUS DITIPU
TANPA DAPAT PIKIAQ DENGAN OTAK
KAH! KAH! KAH!

KESIAN LA ATOK NI
KALAU DAH SAMPAI AJALNYA UMNO
REDHO SAJALAH
TAK PERLU KAU TANGISI
KAH! KAH! KAH!

15 ulasan:

  1. bencinya tengok... dah la huduh.!

    BalasPadam
  2. Hanya tingga gang "saluran 1" yang masih "buta akal" menyokong UMNO.

    BalasPadam
  3. Hai baru sebut kalah dah menagis? Jangan2 kalau betul2 kalah nanti orang tua ni mesti mati terkejut. Spesis ni bukan nak menangis memikirkan kubur dak dekat, sebaliknya nangis takut tak dapat bolot harta rakyat lagi bila kalah nanti!

    BalasPadam
  4. ko tak tau cam ne amno dulu bela org melayu masa tu....1940 an 50 an 60 an 70an 80an...dan skg ni...cuma skg ni amno beri sehinggit...amik 20 hinggit...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama1/12/12 2:06 PG

    Satu hal yang cukup lumrah dikalangan penyokong UMNO yang boleh disaksikan dimana-mana, dari golongan tua sampai golongan yg muda.
    Apa dia?

    Semakin bodoh dan rendah tahap pemikiran seseorang itu, semakin kuat dia menyokong UMNO !!! Tak percaya, cuba bergaul dgn puak2 penyokong & ahli UMNO ni !!

    UMNO hanya sesuai untuk makhluk bodoh sombong & buta kayu !!!

    Hidopp melayu buta kayu !!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju...separuh otak je yang berfungsi

      Padam
    2. yaitu memang betul...

      Padam
  6. Tanpa Nama1/12/12 7:26 PG

    datuk sapala nie, malang sungguh sapa jadi anak cucu dia?pemimpin kau hina islam kau tak nangis pon jgnkan marah..sebijik mcm lembu nfc

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama1/12/12 8:21 PG

    Biarlah atok menangis dengan dengan sedu sedan untuk kali terakhir,untuk tahun mendatang dah tak merasa lagi bersidang kat PWTC hik..hik..hik..

    BalasPadam
  8. Kesian datik ni mnangis,makan x lalu, tidur x lena mngalahkan pasangan muda mudi putus cinta krn asyik mngenaagkan umno/bn akam tumbang dan tiadalah peluang mnjadi prwakilan dtahun2 mndatang...!

    BalasPadam
  9. takpa lah...biaq pi dia menangis ....janji cakap najib satu doa....ALLAH MAKBUL UNTUK UMNO DAN BN MEMERINTAH...55TAHUN....BIASA JE..KENA PENCEN..AKUR SAJE.

    BalasPadam
  10. Apa lah korang asyik mengutuk org UMNO je.... Tak sedar diri, kalau tak kerana perjuangan UMNO, korang semua merempat tau....... Hidup UMNO demi Bangsa, Agama dan Tanahair.

    BalasPadam
  11. korang2 ni manusia yang x tau erti bersyukur..aq x la tksub sngt dng UMNO ni tp aq tau bersyukur pasal zaman mak bapk aq dibesarkan oleh UMNO..korang mmg suka kena jajah dng bgsa asing kn..sok kalo korg dah dok merempat korag mntak tlong kat meka korag tgk meka tlog ke x..clap2 tu kat tpi jalan meka biokan korang sambil gelak2kan ..masa korag tau sapa yg akn tlong korang..hahahahaha...

    BalasPadam
  12. hudud ciptaan ahli fiqh-Dr M5/12/12 12:16 PG

    Tanpa Nama 4/12/12 12:12 PTG dan 1:53 PTG: wah, pandai ye hangpa? tau perkara ghaib? tau kalau amno tak perintah melayu jadi melarat? uihh. hebat.

    BalasPadam
  13. setuju dengan pendapat hang tu. benda ghaib ni mana kita tau. kalau pakatan pembangkang naik memerintah pun, kita tak tau Malaysia boleh terus maju ka atau jatuh telingkup. Belum tentu Melayu akan terbela atau terasing di bumi sendiri. Boleh jadi negara makin advance, boleh jadi takdak perubahan, boleh jadi makin mundur jugak.
    takyah taksub...
    dan takyah la kita dok mengejek gambar pakcik ni. dia pun takdak salah dengan kita. kalau taruh gambaq atuk kita sendiri, pastu ramai2 org dok kutuk, apa kita rasa? dan apa pulak dia rasa?
    cek tak mau seblah mana2 pihak, sebab akhir zaman ni manusia macam2 perangai. tapi kalau sampai kondem org mcm dlm gambaq ni, cek tak berapa berkenan lah. umno ka, pas ka, selagi Islam hampa semua sedara aku. tak syok la gaduh adik-beradik ni.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive