Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, November 08, 2012

Petanda Besar Umno Bakal Karam.


Angin perubahan sedang melanda

SELAYANG: Antara petanda sesebuah parti itu akan kalah adalah apabila syiarnya tidak ada atau kawasan kuatnya sudah berjaya ditembusi.

Atau, kawasan yang selama ini tidak ada pihak yang berani kacau sudah berubah haluan.

Itulah yang berlaku di sebuah flat di Selayang, Selangor.

Selama ini, hanya bendera BN dan Umno sahaja berani diletakkan, namun kini flat ini penuh dengan bendera PKR yang akan menentang BN di kawasan ini.

Penghuni flat tersebut sudah tidak gentar dan cuak menunjukkan parti mana meraka sokong secara terbuka.

Perkara sebegini tidak pernah berlaku sebelum ini.

Dulu kalau dirumah pangsa @ flat, rata-rata hanya bendera Umno/BN saja yang berkibar, namun kini, ianya sudah jauh berubah.

Rakyat sudah maukan perubahan kerajaan berlaku dalam negara ini.

Adakah ini salah satu punca, Datuk Seri Najib Razak masih keberatan untuk membubarkan parlimen?

Sudah diketahui umum, dulu kebanyakkan penghuni rumah pangsa @ Flat adalah penyokong kuat Umno/BN namun kedudukkan itu sudah berubah./HarakahDaily


agendsai


5 ulasan:

  1. nampak sgt nipunya ape bendera pkr tu cuci guna tepung ubi ke keraih semcm je

    BalasPadam
  2. Tambah lah nak banyak mana pun BEndera PR ...rakyat kini tau dah auto mereka!!

    BalasPadam
  3. Pening pulak najib..makin lambat la nak bubar parlimen..kahkahkah

    apakah terdapat tentangan kpd Umno dalam isu AES?..team manakah yg melakukan penentangan terhadap Najib?
    >>> PANAS!!Umno mula bergolak dalam isu AES <<<

    BalasPadam
  4. Huhuhu.... takutnya....tak tau plak orang kira jumlah undi sekarang ni ikut jumlah bendera parti ya tergantung kat flat...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama7/1/13 6:53 PG

    edit . satu rumah letak 2 bendera lain parti. .nmpak beno nipunya. . haha

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive