Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, November 17, 2012

MAYAT ANAK DISIMPAN DI DALAM PETI AIS KERANA RINDU


Adalah amat menyedihkan apabila anak meninggal dunia sebalum ibu bapa mereka. Lebih sadis ialah apabila dua orang anak meniggal sebelum ibu bapa mereka. Inilah yang berlaku kepada Tian Xueming (60) yang kehilangan dua orang anak dalam masa 10 tahun. Xueming yang tinggal di Congqing sudah membekukan jasad anak beliau selama 6 tahun di dalam sebuah peti sejuk. Ini adalah kerana beliau terlalu sedih dan tidak sanggup berpisah dengan anak kesayangan beliau.

Anak beliau Tian Qinyuan (18) meninggal dunia akibat leukemia pada tahun 2006. Sembilan tahun sebelum itu Tian Yingying (17) meninggal dunia akibat kepanasan. Upacara pengkebumian Yingying terlalu sedih bag Tian Xueming dan isteri dan apabila Qinyaun meninggal dunia mereka enggan mengkebumikan jasadnya.

Menurut Xueming apa yang dilakukan beliau mungkin dianggap aneh tetapi beliau berkata dengan membekukan Qinyuan, beliau dan isteri dapat melepaskan rindu pada bila-bila masa. Beliau mendakwa jasad Qinyuan tidak mereput dan kelihatan seperti sedang tidur. Sanak saudra Xueming cuba memaksa beliau mengkebumikan sahaja jasad Qinyuan tetapi beliau berdegil.






Laporan asal ChinaSmack


penpatah


KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive