Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Disember 03, 2009

DSAI : Fitnah Terhadap Saya Semakin Membusuk!



Permohonan saya untuk membatalkan pertuduhan fitnah telah pun ditolak mahkamah tinggi. Barisan peguam bela berhujah bahawa pertuduhan tersebut merupakan satu dakwaan jahat dan didalangi konspirasi politik.

Malah dikemukakan bukti penglibatan peguam negara dalam konspirasi kes terdahulu serta penglibatannya dalam pertuduhan terkini. Dilampirkan laporan suruhanjaya “mata lebam” yang menunjuki peguam negara terlibat memalsukan keterangan demi memastikan mereka yang mencederakan saya terlepas dari hukuman.

Manakala mahkamah berpendirian lapuran perubatan sahaja tidak memadai, peguam bela saya berhujah pertuduhan harus membuktikan adanya kemasukan atau tembusan, kerana itu mahkamah perlu mempertimbangkan laporan pusrawi dan hospital kuala lumpur yang jelas menunjukkan tidak berlakunya fitnah liwat itu.

Mahkamah juga menetapkan tarikh perbicaraan pada 25 Januari 2009. Peguam Karpal Singh menyebut Mahkamah Persekutuan belum memberikan keputusan bersabit permohonan kami memperolehi dokumen. Hakim Zabidin Mohd Diah dengan bersahaja menjawab “tidak perlu.”

Mahkamah tinggi hari ini juga memutuskan punyai kuasa untuk membatalkan satu pendakwaan bagi mengelak penyalahgunaan kuasa mahkamah: “Safeguard an accused from abuse.”Dihadapkan dengan bukti yang jelas sebegini pun mahkamah memilih untuk berpihak kepada pendakwa.

ANWAR IBRAHIM

utaraonline

Menambahkan Pendapatan Dengan Team Kami
Saksikan Lelaki Kuat Pacak Langit
Beri sekali dapat banyak kali...
MAHUKAN PENDAPATAN RM2000-RM3000 SEMINGGU?
SEMUA KAMI LELONG!!!
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

2 ulasan:

  1. Buatlah Anwar....sesuka hati mu. Beralasan berbagi-bagaipun, rakyat Malaysia dah semakin ercaa bahawa anda sebenarnya adalah seorang kaki liwat tersohor bangsa melayu. Bukan begini caranya nak jadi PM. Penuh dengan alasan kepada satu perbuatan jijik dan terlarang. Cih...nak jadi PM konon. Drp ambil u jadi PM, lebih baik ber PMkan Yahudi....

    BalasPadam
  2. irfan mohd nor8/12/09 10:24 PTG

    Giler bunga raya ni!
    Tak takut kat Tuhan sungguh!
    Apa bukti kata Anwar liwat?!
    Bukti semuanya menyatakan Anwar tak liwat, nampak sangat kau ni buat fitnah. Orang macam kau ni lah yang merosakkan agama

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive