Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Julai 20, 2012

“Raja Komando” Mahu Saman Umi Hafilda


KLANG 19 JULAI : Aktivis Pakatan Rakyat, Raja Kamaruddin Raja Abdul Wahid atau lebih dikenali sebagai “Raja Komando” mendakwa aktivis Umno-BN Ummi Hafilda Ali menuduhnya sebagai menerima ganjaran daripada kerajaan Selangor.

Raja Kamaruddin berkata beliau akan juga memfailkan saman terhadap portal Umno Online dalam tempoh terdekat ini.

Katanya, Ummi Hafilda mendakwa beliau dilantik pengerusi syarikat Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB) selepas menjadi saksi dalam kes Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998.

Katanya, beliau tidak pernah ‘menadah tangan’ untuk meminta apa-apa projek pengurusan pasir di Selangor.

“Saya ikut saluran yang betul. Dia (Ummi) kata saya dapat imbuhan dari Pakatan Rakyat. Dia tuduh saya kata saya dilantik sebagai KSSB sebagai satu ‘ganjaran’ untuk menguruskan semua projek pasir di Selangor.

“Tunggu satu atau dua hari lagi, saya akan saman Ummi dan Umno Online. Kita tengok dia berani atau tidak. Ini janji seorang reformasi,” katanya ketika berucap di ceramah Merdeka Rakyat di Jalan Kebun, semalam.

Ummi sebelum ini mendakwa jawatan Raja Kamaruddin sebagai Pengerusi KSSB adalah ‘ganjaran’ selepas menjadi saksi kes Anwar pada tahun 1998.

selangorku

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama9/8/12 4:04 PTG

    Hai sampai sekarang tak saman2 pun ??? Memang biawak idup kamu ini dan satu lg sapa yg beri title Raja Komando tu ??? Buat malu aje, tukaulah Raja Biawak pulak.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive