Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mac 09, 2009

BIJAKNYA MENTERI PELAJARAN KITA




Bijaknya menteri pelajaran kita kerana dapat mengenalpasti dalang yang terbabit dalam menganjurkan perhimpunan membantah pelaksanaan Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI)di Kuala Lumpur sabtu lalu.

Dia tak tau ka selama ni yang dok buat perhimpunan memperjuangkan hak rakyat tidak lain dan tidak bukan ialah pihak pembangkang.Mana ada pernah umno buat perhimpunan untuk perjuangkan hak rakyat.Yang depa rajin buat perhimpunan adalah untuk kepentingan tembolok mereka saja.Paling berani mati pun perhimpunan depan rumah Karpal.Itu bukan untuk rakyat.Itu untuk umno saja dan tidak lebih dari itu.

“Tidak. Kita dalam UMNO semua dididik untuk meletakkan kepentingan ramai lebih penting dan kedua, semalam saya tengok (dalam televisyen) tidak ada muka-muka yang saya cam macam orang UMNO, tetapi muka pembangkang ramai,” katanya memetik siaran berita Bernama.

Memanglah,mana ada orang umno yang nak join sekaki sebab demonstrasi ni tak dak upah dan nasi bungkus serta sebotol air mineral berjenama BN.Itu yang aku kata,hangpa semua ni kalau ada masyuk baru hangpa join.

Lagi satu, hangpa tolong buat satu perhimpunan untuk orang-orang yang menyokong PPSMI,lepas tu suruh FRU tembak dengan gas pemedih mata dan hati + air berkimia, kita nak pakat tengok berapa ramai yang berani join.
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive