Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Julai 17, 2009

FRU Mengganas Tumbuk Dan Tendang Wanita




Dua kakitangan Ahli Parlimen Klang Charles Santiago membuat laporan Polis selepas dikasari Polis pada perhimpunan di hadapan Pejabat SPRM pagi tadi.

Tindakan ganas polis mengakibatkan mereka mengalami kecederaan akibat diseret di atas jalan sejauh 40 meter.

Bukan sahaja mengasari lelaki, anggota berkenaan turut bertindak mengasari kaum wanita dengan menumbuk dan menendang mangsa.

Ng Yap Hwa berkata, dia ditahan sewaktu cuba membantu Pembantu kepada Exco Kerajaan Negeri, Loo Thuan Boon dari ditangkap dan dicederakan anggota berkenaan.

"Lebih kurang enam anggota Polis pegang kaki dan tangan saya dan cuba menarik saya ke dalam kereta polis, saya jatuh dan mereka heret saya di atas jalan raya. Akibatnya saya mengalami luka, sakit di bahagain kaki dan baju dan seluar saya koyak," katanya selepas membuat laporan Polis di IPD Shah Alam.

Sementara itu, seorang lagi mangsa wanita, Sarah Devaraj berkata, di dikasari oleh Polis ketika cuba menyelamatkan Yap Hwa.

Katanya, tindakan Polis lelaki yang menumbuk dan menolaknya adalah satu gangguan seksual.

"Semasa saya cuba bantu dia salah seorang Polis telah tumbuk dan tolak saya. Saya membuat laporan ianya sebagai satu gangguan seksual kerana saya dalah seorang wanita. Mereka tidak ada hak menyentuh saya kerana mereka lelaki.

"Saya nampak Yap Hwa dilantai dan bile hendak bantu dia, FRU menendang saya di kaki dan mereka juga menggunakan perisai menekan kepala saya," katanya.

"Mereka sangat biadap dan kurang ajar terhadap seorang wakil rakyat, mereka menunjukkan jari di depan muka YB dan ia satu tindakan yang sangat kurang ajar," katanya.

TVA


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive