Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Julai 19, 2009

PAS Selangor kutuk cara siasatan yang dilakukan SPRM



Muhammad Arif Ismail

SHAH ALAM, 18 Julai (Hrkh) - PAS Selangor mengutuk cara siasatan yang dilakukan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sehingga menyebabkan kematian pembantu exco kerajaan negeri, Teoh Beng Hock, kelmarin.

Perkara ini dijelas oleh Exco Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Isan yang juga merupakan Ahli Dewan Negeri (Adun) Selat Klang, Dr Halimah Ali yang mewakili PAS selangor dalam sidang media, di sini pagi semalam.

Beliau yang mewakili PAS Selangor yang mengutuk cara penyiasatan yang dilakukan oleh SPRM dengan cara membangkitkan isu perkauman apabila menyiasat mendiang Teo Beng Hock yang disifatkannya sebagai bukan orang yang mengamalkan nilai-nilai Islam.

"Pas mengamalkan konsep 'PAS for All' iaitu PAS untuk semua tidak kira agama, bangsa, kaum dan keturunan kerana Islam merupakan satu cara hidup yang sempurna.

"Saya yang mewakili PAS, mengutuk siasatan ini sehingga berlaku kematian kerana tindakan yang salah dan prosedur yang salah yang diambil oleh SPRM dan kami juga harap pihak polis melakukan saisatan dengan adil dan saksama," katanya.


harakahdaily


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive