Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Januari 06, 2010

31 wanita seksi Vietnam tak bercoli ditahan


SEBAHAGIAN daripada 31 pelacur warga Vietnam yang ditahan di sebuah pusat hiburan di Jalan Ipoh, Kuala Lumpur kelmarin.

Oleh MOHD. ZAINI SAMSU HADI


KUALA LUMPUR - Seramai 31 wanita warga Vietnam dipercayai pelacur yang kesemuanya berpakaian seksi dan tidak memakai coli ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Batu 3 1/2, Jalan Ipoh dekat sini malam kelmarin.

Pengusaha pusat hiburan itu tidak pernah serik dengan aktiviti tidak bermoral kerana pada 13 Disember lalu premis itu pernah diserbu dengan 41 pelacur warga China, Indonesia dan Vietnam ditahan.

Pegawai Turus Bahagian Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Kuala Lumpur, Supritendan Razali Abu Samah berkata, semasa serbuan pada pukul 8.30 malam, sebahagian daripada wanita itu berada dalam keadaan ghairah bersama pelanggan masing-masing manakala baki pelacur itu berada dalam sebuah bilik khas.

"Serbuan itu dilakukan selepas polis menerima banyak aduan mengenai kegiatan tidak bermoral di situ sebelum membuat risikan dan serbuan," kata beliau di sini semalam.

Menurut beliau, kesemua wanita berusia 30-an itu tidak dibenarkan memakai coli dan diwajibkan memakai pakaian seksi ketika bekerja kononnya bagi menggoda pelanggan untuk melanggan mereka.

kosmo


SAIFUL APEK & MALEK NOOR TELAH TURUT SERTA...ANDA PULA ????
Beri sekali dapat banyak kali...
Kelab BlackV6
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive